PER UN APRENENTATGE MÉS INTERDISCIPLINAR

Aquest any hem fet un pas més dins l’aprenentatge per tasques.  Ja són tres cursos que de manera sistemàtica treballarem APT: 5è de primària i 1r i 2n d’ESO.

Tot aquest treball apareix a partir de la reflexió entorn a preguntes tals com:

  • Si la realitat és complexa i no aborda els coneixements de manera aïllada, per què continuem treballant sempre per àrees?
  • Allò que ens enriqueix parteix del diàleg entre nens/es nois/es  que destaquen per saber molt del mateix i tenen un mateix nivell?  O del diàleg entre alumnes que destaquen en aspectes diferents i poden aportar la seva visió sobre un mateix  tema?
  • Allò important és retenir informació que podem trobar arreu o saber utilitzar aquesta informació i saber fer?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>