MUSEU DE 2n d’ESO: ELS NOSTRES ORÍGENS

El  dimecres 20 de desembre vam inaugurar oficialment el museu de 2n d’ESO “Els Nostres Orígens”.

Els mestres i les mestres que us vam acompanyar al llarg d’aquest projecte us volem agrair la vostra participació, la vostra il·lusió, la vostra feina i sobretot, la vostra col·laboració. Sense vosaltres no hagués estat possible.

A tots els que vàreu assistir, pares, mares , professors i professores, us volem agrair també el fet d’acompanyar-nos en un moment tant important pels nostres alumnes. Sense vosaltres, el públic, tampoc tindria sentit una jornada com la d’ahir. És evident que el fet de mostrar la feina que van fent omple els nostres alumnes d’il·lusió i els encoratja a seguir treballant amb nosaltres.

Moltes gràcies a tots i a totes