LA FESTA D’HIVERN: ESCOLA DE COLORS

Sovint associem els colors a sensacions i sentiments, però la percepció dels colors no és la mateixa per a tots.   Sovint els colors simbolitzen coses, conceptes i valors que estan més enllà del propi color.  Per aquest motiu, enguany hem volgut aturar-nos a reflexionar sobre com els colors viuen a les nostres vides, què ens expliquen, quins sentiments ens desvetllen i quines accions ens suggereixen.  Hem buscat arreu, en totes i cada una de les coses que treballem a l’escola.  Hem analitzat els colors dins el nostre dia a dia escolar, els nostres projectes, el nostre animal, el nom de la nostra classe, els nostres contes, la natura, el reciclatge, i fins i tot, el color vist per altres cultures.  Cada curs ha treballat un color.

Aquest és el treball que heu pogut veure a la nostra festa d’hivern i és així com aquest desembre l’escola s’ha omplert  de colors.  Aquesta festa ha estat un homenatge a aquests colors que omplen les nostres vides.

I gràcies a la vostra presència hem donat més color a la nostra festa.