EDUCAR EL TRESOR DE LES EMOCIONS

EXCEL·LENT TROBADA AMB EVA BACH

El dilluns 15 de febrer es va celebrar com a motiu del 50 aniversari de l’escola la conferència col·loqui “Educar el tresor de les emocions” a càrrec d’Eva Bach.

EBach

Agraïm l’assistència de pares i mares de l’escola que ens van acompanyar. La xerrada va estar molt ben valorada per les famílies i professorat assistent, que no deixaven de comentar la necessitat de fer altres xerrades amb un  ponent de la magnitud de l’Eva Bach.

Gràcies Eva, gràcies pares i professors que vau assistir a la xerrada i que ens acompanyeu en aquest camí tant important que és l’educació del vostre bé més preuat, el vostre fill/a  i gràcies AMPA que heu fet possible una trobada com aquesta.