DENIP 2017 Dia Escolar de la No violència i la Pau

1primariaDilluns 30 a moltes escoles es celebra el DENIP, dia escolar per la no violència i la pau. Se celebra cada 30 de gener en commemoració de la mort de Gandhi.

El DENIP va ser creat el 1964 i és una iniciativa pionera, no estatal, no guvernamental, no oficial, independent, lliure i voluntària d’educació no violenta i pacificadora.

Aquest any, entre altres activitats, hem què representa ser refugiat i les dificultats que pateixen fins a trobar un lloc d’acolliment.

El dilluns pel matí, conjuntament amb les demés escoles de Premià de Mar, els alumnes de 5è i 6è de primària s’han per fer un acte conjunt a la Plaça de la Sardana.1eso_pau Allà s’ha llegit un manifest a favor dels refugiats fet per tots els alumnes de 6è (felicitem l’Ona, que n’ha llegit un fragment en representació de tota la classe).

Per la tarda, els alumnes de l’ESO han realitzat tallers als alumnes d’infantil i primària, acabant les activitats del DENIP amb la cançó “El món seria més feliç” cantada per tots.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *