CELEBREM ELS 50 ANYS D’ESCOLA

ESCOLA

Fa dies que no penjàvem alguna fotografia de les que ens van arribant cedides per ex-alumnes.

I ara que ja s’ha acabat l’enrenou de tancar un trimestre, és un bon moment.

La Marta Puerto ex-alumna de l’escola, i companya de curs d’alguns pares actuals, ens ha fet arribar un munt d’imatges de la seva època. La Marta, com l’Oscar. l’Ester o la Jenni són un curs molt especial, és el curs amb que es va inaugurar l’ESO.

Us deixo una imatge molt tendre d’un Carnaval de Peters Pans. El seu P-5, si no ens falla la memòria, amb una mama molt entranyable en aquest curs: La Sussi, la mama de la Núria i una mica mama de tots i totes.