Campionat de “goalball” escolar

ESO

El proper 4 de juny, el CEACC (Club d’Esports Adaptats per a Cecs de Catalunya), la Cruyff Foundation i el personal del CREDV/CRE Once Barcelona, organitzen a les instal·lacions de l’ONCE Barcelona (C/ Sepúlveda, 1) un campionat de goalball escolar.

Hi estan convidats a participar tots aquells alumnes que ho desitgin per representar l’escola en aquesta activitat. Les inscripcions estaran obertes fins el proper 19 de maig i els alumnes interessats en participar ho hauran de comunicar a la secretaria de l’escola o al professor d’educació física.

Us animem a participar!!