Calendari d’inici de curs

Alumnat nou d’Educació Infantil 3 anys:
Reunió per a les famílies el dilluns, 5 a les 21 h. Els nous alumnes tindran classe de 9:30 a 11:30 del 6 al 9 de setembre, per tal de fer una millor incorporació.
Altre alumnat nou:
Seguiu el full d’indicacions o consulteu als tutors/res.
Dijous, dia 1 de setembre:
Ens retrobem de nou alumnes i professors. A les 12:30 s’obrirà la porta a Enric Granados, 39. Cal portar tot el treball que heu fet aquest estiu.
Setmana del 5 al 9 de setembre:
Hauran de venir a classe els alumnes als que se’ls hagi indicat en els informes finals.
Dilluns, dia 12 de setembre:
S’inicia el curs a horari normal.
ATENCIÓ! Exàmens de recuperació de setembre.
Us adjuntem el calendari de les proves de recuperació de setembre. Recordeu que per poder presentar-vos heu de portar els deures fets. És important que us prepareu les proves i que estudieu el que us vam recomanar des de cada àrea.

Exàmens de Setembre 2016

Divendres 2 de setembre