Serveis de l’AMPA

LA COMISSIÓ DE FESTES

Des de sempre la nostra ha estat una tasca de col·laboració en l’organització de les festes de final del primer trimestre i la de final de curs.  Nosaltres ens encarreguem de decorar una part del pati, fer alguna rifa, portar el bar, organitzar el sorteig d’un llibre per curs i, a més, preparem alguna sorpresa per compartir entre tots.

ampa

Des de fa uns anys organitzem una festa al matí, el mateix dia de la festa d’hivern de l’escola i de fi de curs. Són les “nostres festes”. Portem inflables, fem tallers,…  La veritat és que estem molt contents amb l’acceptació que ens demostreu a cada nova edició.

Ens encanta la gresca i darrerament hem muntat des d’un Got talent en el que hem participat

a un Escape room del que vam poder gaudir grans i petits.  No ens espanta la feina.

A més fa uns anys hem incorporat la festa de la primavera.  Es tracta d’una jornada esportiva que acaba amb un dinar a l’escola.  L’escola participa amb la banda de timbals.

Totes aquestes activitats requereixen de més mares i pares i és fàcil sumar-se.  Són moments en què hi ha feina per tots i és molt agraït veure com els nostres fills s’ho passen d’allò més bé fent activitats.

Aquest curs 2019-20  ens vam sumar al Gran Recapte del Banc dels Aliments, organitzant per primera vegada un berenar solidari, juntament a altres escoles de Premià de Mar, i només podem dir una cosa:  GRACIES!!!!!

El berenar va ser tot un èxit! Des de l’Ampa vam organitzar-ho tot amb molta il·lusió, però sense la participació i la solidaritat de tothom, no hagués sigut possible.

Des de l’Ampa creiem que és important participar en aquest tipus d’actes solidaris, per fomentar aquest sentiment entre els nostres fills. Per això esperem continuar col·laborant amb aquest projecte els propers anys.

PARTICIPACIÓ A LA RUA DE CARNAVAL  DE PREMIÀ DE MAR

Des del curs 2017-18 participem a la rua del poble.  Aquesta és una gran activitat en la que intervé bona part de la comunitat educativa.  Ens permet treballar l’anar tots a una,  buscant un objectiu comú final: el passar-ho bé, gaudir d’un ambient de festa, participar en una activitat de poble.  Compartir pares, mestres, nens,…   estones, feines, problemes, il·lusions, renúncies, … tot allò que implica sentir-se part d’un grup molt gran ens ajuda a créixer.

El carnaval per sobre de tot permet relacionar-nos com a grup de pares, que els nostres fills ens sentin propers als seus interessos i propers a les activitats de l’escola.

VENDA DE L’EQUIPACIÓ ESCOLAR

Ens encarreguem de tots els temes referents a l’equipació escolar.

L’equipació escolar està format per la bata i la roba esportiva que consta de: samarreta o polo, pantaló curt i xandall.

També podeu disposar d’una gorra.

A principi de curs (la segona quinzena de setembre i la primera d’octubre) ens podeu trobar cada dia de  ¾ de 5 a ¼ de 6  a l’edifici que hi ha al Passatge Flèming (el taller) per poder comprar-lo.

A partir de mitjans d’octubre i al llarg del curs escolar podeu trobar-nos també dins aquest horari però només els dijous.

CONFERÈNCIES I XERRADES PER MARES I PARES

Un parell de cops a l’any ens agrada poder organitzar una xerrada per posar en comú les nostres preocupacions o poder parlar sobre algun tema que sigui interessant per l’edat dels nostres fills/es. Ens agrada que ens feu arribar els vostres suggeriments sobre temes a tractar, interessos,….

ESTEM SEMPRE DISPOSATS A ESCOLTAR L’ESCOLA I RECOLZAR ALLÒ QUE PENSEM ÉS INTERESSANT PER LA FORMACIÓ DELS  NOSTRES FILLS/ES: SUPORT A ACTIVITATS ESCOLARS QUE AJUDEN A COMPLETAR EL CURRÍCULUM.

Des del curs 2018-19 col·laborem econòmicament en un projecte que es realitza a les tutories de  3r i 4t d’ESO i que aborda aspectes relacionats amb afectivitat i sexualitat.

EXTRAESCOLARS

Cada any fem un seguit de propostes i mirem quina és l’acollida per part dels pares.  Acceptem propostes i mirem d’estudiar la possibilitat de fer-les viables.  Estem oberts a estudiar tot allò que ens dieu.

CASAL D’ESTIU

Som conscients de la necessitat que tenen algunes famílies d’un casal d’estiu i també de la importància d’unes activitats de qualitat.  Per aquest motiu, durant els darrers dies de juny i tot el mes de juliol, l’escola juntament amb una empresa externa organitza un casal obert a alumnes d’entre 3 i 11 anys.

Durant aquest període es combinen activitats de tot tipus obrint un ventall que va des d’activitats esportives amb jocs, sortides i moltes altres que fan possible que els alumnes que hi participin gaudeixen d’allò més amb els seus companys i nens i nenes d’altres cursos.

En la mida que és possible procurem que part del monitoratge estigui format per exalumnes que coneixen perfectament la línia i el projecte d’escola.

Totes les activitats estan també obertes a alumnes de fora de l’escola.