XERRADA SOBRE EL BATXILLERAT

Ahir dijous, a la tarda, a classe de 4t d’ESO ens van visitar quatre ex-alumnes de l’escola, que actualment estan cursant 2n de batxillerat a l’Institut de Premià de Mar.
Ens van parlar de les modalitats que fan (científica, social i humanística) i… Llegeix més»

COMPREM UN PASTISSET PER TARIJA

L’alumnat d’ESO organitzarà unes paradetes al pati de l’escola on es podran comprar pastissos fets per ells.  També es vendrà artesania de Tarija (Bolívia); els diners obtinguts seran per ajudar al seu orfenat.
És un projecte solidari que fa molts anys que fem a l’escola… Llegeix més»

HOTELS D’INSECTES

Els alumnes de 5è hem acabat el projecte de les abelles i després de valorar per què són tan importants hem començat a fer hotels d’insectes.  Cada grup n’ha creat un.  Ara ja els hem acabat.   Al segon trimestre els ubicarem a l’hort de… Llegeix més»

FESTA D’HIVERN

Dissabte 16 de desembre a les 4 de la tarda
a l’edifici del Carrer Enric Granados
 SALVEM LA TERRA
Ha arribat el gran dia, l’escola es vesteix de festa i us obre les portes perquè gaudiu del treball que hem fet al llarg del primer trimestre.
Aquest any l’eix… Llegeix més»

6è TANCA PROJECTE

Aquesta setmana hem tancat el projecte “Mare Nostrum”, el nostre treball sobre les antigues cultures del Mediterrani. Com a cloenda hem preparat pels nostres companys de 1r d’ESO un seguit de tallers: joies iberes, màscares gregues, mosaics romans i perfums i maquillatge egipcis i… Llegeix més»

SORTIDA AL CRAM

Dins de les activitats previstes, el dimecres dia 21 de novembre els alumnes de P5 i 1r de Primària hem fet  una sortida al CRAM al Prat de Llobregat.
 Allà hem pogut constatar la realitat:  hi ha animals del mar que pateixen molt les conseqüències de l’activitat… Llegeix més»