VISITEM EL MUSEU ROMÀ DE PREMIÀ

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO vam visitar el Museu Romà de Premià de Mar. Vam fer una visita immersiva en la que un patrici romà ens va convidar a visitar la seva vil·la i els seus terrenys agrícoles.
Després vam fer un taller d’arqueologia… Llegeix més»

JA TENIM VEREDICTE

Els nois i noies de 6è s’han pres molt seriosament la feina de jurats del Premi Atrapallibres. Per això han fer un mapa literari de cadascun dels llibres finalistes. Aquí podeu veure’n el de Filstrup, que és el llibre que els de 6è han proposat com a guanyador… Llegeix més»

TALLERS DE LA PREHISTÒRIA A CINQUÈ

L’alumnat de 5è ja ha fet les exposicions que han estat preparant.
Els sis grups: habitatges prehistòrics, armes, arqueologia, el pa a la prehistòria, pintures rupestres i ceràmica, han pogut  exposar tot allò que han après. Han acompanyat la seva presentació amb un videoresum, i material… Llegeix més»

EXPLORING THE LANDSCAPES

L’alumnat de 2n ha fet una sortida a la cadira del Bisbe amb binocles, lupes, llibretes i llapis per a analitzar el paisatge del nostre entorn proper. Hem gaudit d’un dia fantàstic on hem observat, tocat, experimentat i analitzat tots aquells elements del paisatge que… Llegeix més»

TROBADA DE JURATS

Els i les  alumnes de 6è van assistir a la Trobada de Jurats del Premi Atrapallibres, on van poder escoltar autors, il·lustradores i traductores dels llibres finalistes i fer-los preguntes. D’aquesta manera tindran més informació i més elements de judici alhora d’emetre els seus vots,… Llegeix més»

CREATIVITAT

Els alumnes de 3r de la ESO han participat en el concurs Oxford Challenge que té com a finalitat promoure la creativitat i empoderar els alumnes, fent que siguin els protagonistes del seu propi aprenentatge. Fomenta la pràctica del dibuix i de l’escriptura a mà, ja… Llegeix més»

LLETRES PER TOT ARREU

A Infantil 3 hem passat un segon trimestre genial jugant amb les lletres. Estem aprenent a reconèixer i a escriure el nostre nom i el dels altres. Per això hem fet tot un treball amb les lletres i amb els nostres noms.
Dia a dia ens… Llegeix més»

“LA MEVA REGLA, LES TEVES REGLES”

El passat dilluns, la infermera del CAP de Premià va venir a 1r d’ESO per fer el taller “La meva regla, les meves regles”.
Es tracta d’un taller relacionat amb un projecte que porta el mateix nom i que té com a finalitat promoure l’educació menstrual i facilitar l’accés als… Llegeix més»

Exposició “ESCULTURES MOLT PERSONALS”

Els nens i nenes de 1r de primària obren les portes de l’escola per presentar la seva exposició “ESCULTURES MOLT PERSONALS”  a les seves famílies i companys de l’escola.
Han creat les seves escultures, han decidit quin tipus d’exposició volien fer, han preparat i enviat les invitacions… Llegeix més»