Departament d'Ensenyament

Bones notes

Qui hi ha?

0 usuaris registrats i 1 usuari/ària anònim connectat

Sou un convidat/da anònim. Us podeu registrar aquí

Idiomes

I Concurs Fotogràfic del Medi Ambient

Enviat per professor el Divendres, 11 de Abril de 2014 a les 21:44

Slice of Britain

Enviat per professor el Dijous, 10 de Abril de 2014 a les 15:26

Benvolgudes famílies,

Us volem recordar que encara sou a temps d'apuntar els vostres fills i filles a l'activitat Slice of Britain, un Summer Camp que tindrà lloc a La Salle del 30 de juny a l'11 de juliol, i del 14 de juliol al 25 de juliol. L'activitat està oberta a nens i nenes de 7 a 13 anys i compta amb professorat nadiu vingut especialment d'Anglaterra que garanteix una experiència 100% British. Per a més informació i apuntar-vos a l'activitat, contacteu amb la secretaria de la Salle. El termini d'inscripció s'acaba el proper 4 de maig.

Minimercat

Enviat per professor el Dimecres, 09 de Abril de 2014 a les 16:35

Demà dijous 10 d'abril a les 12h, l'alumnat de tercer farem un minimercat davant l'olivera de l'escola.

Vendrem la verdura dels nostres horts urbans. Amb els guanys obtinguts comprarem llavors i planter per a la propera estació.

Us hi esperem a tots!!!

Setmana Cultural 2014

Enviat per professor el Dimecres, 09 de Abril de 2014 a les 16:21

"El personatge intemporal d'Antoine de Saint-Exupéry s'ha convertit en una icona portadora de valors positius i actuals: la pau, la protecció del planeta, la protecció de la infància, la tolerància, l'intercanvi cultural i el dret a l'educació."

SCHOOL SONG CONTEST

Enviat per admin el Divendres, 28 de Març de 2014 a les 09:46

El nostre alumnat de 6è participa en la 2na edició del concurs SCHOOL SONG CONTEST, organitzat per Fundació Escola Cristiana. El concurs és multidisciplinar: s'hi treballa la Llengua Anglesa, la Música i l'Educació en Valors, i implica els alumnes en una tasca creativa des del primer moment. Cada grup classe es converteix en un grup musical, reescriu una cançó en anglès i elabora un vídeoclip. La culminació del concurs tindrà lloc a Barcelona el proper mes de maig, on totes les escoles participants projectaran el seu vídeo i presentaran una coreografia damunt de l'escenari. Us deixem els vídeos dels nostres grups de 6è. Enjoy them!!!

THE CRAZY MEATBALLS - HEY BROTHER - MASMITJÀ

Enviat per admin el Divendres, 28 de Març de 2014 a les 09:44

THE FAT CATS - MAKING FRIENDS - MASMITJÀ

Enviat per admin el Divendres, 28 de Març de 2014 a les 09:42

Encesa llantions La Salle 2014

Enviat per professor el Dimecres, 26 de Març de 2014 a les 16:26

Us fem arribar la informació sobre la campanya solidària que realitza el Col·legi La Salle en suport i millora de l’educació, i que porten a terme per a l’escola Manos de Dios a San Juan de Lurigancho (Perú).

Com cada any l’alumnat ven unes butlletes,  que després es canvien per llantions, per realitzar la ja tradicional encesa solidària a les escales de la Catedral de Girona i que aquest any serà la 16a edició.

Xerrada AMPA: Internet i control parental

Enviat per professor el Dimarts, 18 de Març de 2014 a les 10:52

DIJOUS 20 DE MARÇ

XERRADA ADREÇADA A LES FAMÍLIES

HORA: 20 h.

PONENT: Sr. Moisès Ventura, pare de l'escola

CONTROL PARENTAL

Aprenem plegats

Com aprendre amb els nostres fills a fer un correcte ús de les tecnologies de la informació.

Eines que ens poden ajudar en aquest procés: Filtrat i bloqueig de continguts, limitació d'accés, monitorització.

Fish & Chips

Enviat per professor el Dimecres, 12 de Març de 2014 a les 16:29

Us deixem l'enllaç per veure l'edició del programa Fish & Chips en què apareix el nostre alumnat de 6è. Vam gaudir al màxim de l'experiència televisiva i en guardarem un molt bon record. Enjoy it!

Programa sencer

Page 1 / 5 (1 - 10 of 45 Total) Next Page Last Page