Departament d'Ensenyament

Menú Menjador i proposta Sopar Saludable

Bones notes

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Bon Nadal!!

Enviada per professor el 21/Des/2014 - 11:04

Guanyadors Dia de la Fruita primer trimestre

Enviada per professor el 21/Des/2014 - 10:55

AL MASMITJÀ MENGEM FRUITA

PREMI A LA CLASSE QUE MÉS FRUITA HA MENJAT

EL PRIMER TRIMESTRE DEL CURS 2014-15

L'escola Dr. Masmitjà, dins el projecte Escola Verda, du a terme, des de fa anys, un concurs per veure quina és la classe que menja més fruita el divendres a l'hora d'esmorzar.

Cada divendres es convida als alumnes a portar fruita per fomentar, d'aquesta manera, el bon hàbit de menjar-ne.

Aquest trimestre han estat els més petits aquells que han tingut més èxit, P5A (Els Elefants), seguits de P4B (Els Dofins) i, en tercer lloc, 6èB.

Felicitats a tots ells!!

Agraïment campanya recollida aliments 2014

Enviada per professor el 19/Des/2014 - 12:31

Robòtica educativa

Enviada per professor el 11/Des/2014 - 16:53

Albert Einstein té una gran frase: "Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix". Amb aquesta gran idea, hem començat a introduir la robòtica a l'escola. Els alumnes participen en la creació, disseny i construcció de les seves pròpies obres.

Això facilita un projecte de treball col·lectiu, tot desenvolupant hàbits de treball individual i d'equip, així com actituds de responsabilitat, curiositat i capacitat d'observació per crear el seu propi aprenentatge.

Càrrec activitats culturals i artístiques

Enviada per professor el 05/Des/2014 - 12:25

Benvolgudes famílies,

Us recordem que en el rebut de desembre us vindran carregades les despeses de les activitats culturals i artístiques (sortides, audicions, etc.) del primer trimestre.

Per veure l'import, podeu consultar el comunicat que haureu rebut per Alèxia.

Col·laboració Marató TV3 2014

Enviada per professor el 04/Des/2014 - 17:47

Campanya Solidària Nadal 2014

Enviada per professor el 03/Des/2014 - 16:41

La setmana vinent farem la Campanya Solidària de Nadal. Hi ha un canvi important respecte del calendari que s'ha enviat a les famílies. NO ES RECOLLIRAN PRODUCTES D'HIGIENE PERSONAL NI DE LA LLAR. Moltes gràcies per la vostra participació.

Trobades Famílies Nadal 2014

Enviada per professor el 03/Des/2014 - 16:28

Benvolgudes famílies,

Amb les dates assenyalades de Nadal ja a tocar, us recordem els horaris de les trobades de famílies d'aquest mes de desembre:

*P3: 15 de desembre a les 15.45h a la Sala d'Actes.

*P4: 16 de desembre a les 15.45h a la Sala d'Actes.

*P5: 17 de desembre a les 15.45h a la Sala d'Actes.

*Pessebre Vivent de Cicle Inicial i Cicle Mitjà: 18 de desembre de 15.30 a 16.30

*Durant tota la setmana del 15 al 19 de desembre podreu visitar la mostra de figures del Pessebre, a cura de l'alumnat de Cicle Superior.

Us hi esperem a tots!!!

Premiats Concurs Pintura Ràpida GEiEG

Enviada per professor el 12/Nov/2014 - 16:41

Divendres, dia 7 de novembre, va tenir lloc al pavelló de Palau l'acte de lliurament dels premis del concurs de pintura ràpida del GEIEG.

L'Edilberto Achata de 2n ha estat premiat amb el tercer premi categoria benjamins. Moltes felicitats!

Acord Pàrquing Mifas

Enviada per professor el 12/Nov/2014 - 16:32

Benvolgudes famílies:

Sovint, a l’entrada o sortida de l’escola, es genera una situació conflictiva relacionada amb la circulació en els carrers que envolten el nostre centre.

Per pal·liar la situació proposem les següents mesures:

- Anar caminant a l’escola sempre que sigui possible. Caminant guanyem temps, diners i salut.

- Utilitzar la bicicleta o la motocicleta.

- Utilitzar els autobusos públics.

- Compartir el cotxe amb companys del mateix barri.

- Aparcar el cotxe en un pàrquing proper i acabar d’anar a l’escola caminant.

- Reduir el temps d’estada en doble fila al mínim imprescindible.

- No aparcar mai a les zones de pas de vianants perquè posem en perill els vianants.

- Respectar els guals per no molestar els veïns.

- Procurar acostar els nens i nenes més grans només fins els carrers pròxims a l’escola, però evitant arribar al carrer de la Creu.

Dins el marc del projecte Escola Verda, us recordem que l’escola té pactat un conveni amb el pàrquing MIFAS (al costat de l’escola municipal de música). Aquest conveni permet gaudir d’una tarifa especial en les hores punta per deixar aparcat el cotxe i poder portar o recollir els nens/es .

És d’ús exclusiu per a famílies de l’escola.

Tarifes:

30 cèntims per a cada tram de ½ hora coincidint en les hores punta per deixar i recollir nens/es. Excepte caps de setmana, vacances de Nadal, Setmana Santa i d’estiu.

Nota: Si hi ha qualsevol modificació de tarifes, us n’ informarem oportunament.

Hores punta:

Matí: 3/4 de 9 a 1/4 de 10 Tarda: 3/4 de 3 a 1/4 de 4

3/4 d’1 a 1/4 de 2 3/4 de 5 a 1/4 de 6

IMPORTANT: Totes les famílies interessades cal que ho comuniqueu a la porteria i ben aviat rebreu el carnet.

Esperem que aquesta iniciativa us sigui profitosa i la utilitzeu, així entre tots ajudarem a millorar la mobilitat al voltant de l’escola.

Atentament.

La comissió d’Escola Verda