Departament d'Ensenyament

Visita virtual

Menú Menjador i proposta Sopar Saludable

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Schools Song Contest 2015

Enviada per professor el 25/Mar/2015 - 16:14

Com bé sabeu, l'alumnat de 6è participa en el projecte telemàtic SCHOOLS SONG CONTEST organitzat per Escola Cristiana de Catalunya. El projecte final ha estat l'elaboració d'un vídeoclip sobre la base d'una cançó en llengua anglesa amb una lletra de collita pròpia. La llengua anglesa, la música i les TIC de bracet i integrades sobre un objectiu clar: l'assoliment d'un producte final multilingüe i digital. Enjoy the videos!!!

Slice of Britain at La Salle

Enviada per professor el 25/Mar/2015 - 15:30

Slice of Britain va adreçat a alumnes des de 1r de primària a 1r d’ESO. És un programa d’immersió lingüística en un ambient familiar i tornant a casa cada tarda.

Mountlands, uns escola anglesa molt reconeguda i acreditada pel British Council s’instal·larà durant el mes de juliol al Col·legi La Salle de Girona i oferirà un ambient totalment britànic dins la ciutat.

Els professors, els mètodes emprats i el material d’aprenentatge seran els que utilitza l’escola anglesa al seu país.

REUNIÓ INFORMATIVA AL COL·LEGI DOCTOR MASMITJÀ

16 abril a les 17.15h

Jornades Portes Obertes Bàsquet Masmitjà

Enviada per professor el 25/Mar/2015 - 15:17

VINE A JUGAR A BÀSQUET A L’ESCOLA!!!!

JORNADES DE PORTES OBERTES

Com el curs passat, la Comissió de bàsquet de l’escola té una proposta molt interessant per fer-vos: durant el proper mes de MAIG,tots aquells nens i nenes de l’escola, de P3 a 2n, que vulguin iniciar-se en la pràctica d’aquest esport, podran assistir i participar en l’entrenament dels equips de bàsquet del Masmitjà de forma gratuïta.

L’horari d’entrenaments és: dimarts i dijous de 17:00 a 18:30 hores. En cas que l’experiència resulti positiva, es podran apuntar a l’activitat de cara al curs escolar 2015-2016.

Els pares dels alumnes interessats s’han de posar en contacte amb el coordinador, en Xevi Carreras, dins l’horari esmentat per concretar els dies en què hi participaran (un o més dies, sense cap compromís).

Per a qualsevol dubte, contacteu amb la Comissió de Bàsquet a l’adreça de correu electrònic basquet@ampamasmitja.org

Eclipsi divendres 20 març

Enviada per professor el 19/Mar/2015 - 17:51

Atès l'eclipsi solar previst per a demà divendres al matí, les hores d'esbarjo es veuran lleugerament afectades.

L'alumnat romandrà a les aules fins a les 12, hora en què es preveu que l'efecte de l'eclipsi haurà minvat del tot. A partir de les 12, per cicles, l'alumnat sortirà al pati durant una estona.

Val a dir, però, que els nostres alumnes podran fer un seguiment online i en directe de l'eclipsi mitjançant diferents enllaços i plataformes. A sota hi trobareu els més destacats.

Informació i taula horària

Agrupació astronòmica de Sabadell

NASA

Cliqueu a Llegir més per trobar més enllaços d'interès.

Els nostres primers robots

Enviada per admin el 30/Gen/2015 - 09:21

Hora del Conte

Enviada per professor el 28/Gen/2015 - 16:17

Xerrada AMPA Artteràpia

Enviada per professor el 21/Gen/2015 - 16:37

Guanyadors Dia de la Fruita primer trimestre

Enviada per professor el 21/Des/2014 - 10:55

AL MASMITJÀ MENGEM FRUITA

PREMI A LA CLASSE QUE MÉS FRUITA HA MENJAT

EL PRIMER TRIMESTRE DEL CURS 2014-15

L'escola Dr. Masmitjà, dins el projecte Escola Verda, du a terme, des de fa anys, un concurs per veure quina és la classe que menja més fruita el divendres a l'hora d'esmorzar.

Cada divendres es convida als alumnes a portar fruita per fomentar, d'aquesta manera, el bon hàbit de menjar-ne.

Aquest trimestre han estat els més petits aquells que han tingut més èxit, P5A (Els Elefants), seguits de P4B (Els Dofins) i, en tercer lloc, 6èB.

Felicitats a tots ells!!

Agraïment campanya recollida aliments 2014

Enviada per professor el 19/Des/2014 - 12:31

Robòtica educativa

Enviada per professor el 11/Des/2014 - 16:53

Albert Einstein té una gran frase: "Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix". Amb aquesta gran idea, hem començat a introduir la robòtica a l'escola. Els alumnes participen en la creació, disseny i construcció de les seves pròpies obres.

Això facilita un projecte de treball col·lectiu, tot desenvolupant hàbits de treball individual i d'equip, així com actituds de responsabilitat, curiositat i capacitat d'observació per crear el seu propi aprenentatge.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Lipdub Masmitjà