Departament d'Ensenyament

Visita virtual

Menú Menjador i proposta Sopar Saludable

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Visita a Ennis (Irlanda)

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:31

La setmana passada tres mestres de l'escola van viatjar fins a Ennis (Irlanda) per conèixer de primera mà i sobre el terreny la ciutat, l'acadèmia i les famílies d'acollida que a finals de juny acolliran el nostre alumnat de cicle superior.

Va ser una experiència molt positiva a tots nivells i creiem que l'estada lingüística serà realment molt profitosa.

Slice of Britain at La Salle

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:18

R E C O R D A T O R I

REUNIÓ INFORMATIVA AL COL·LEGI DOCTOR MASMITJÀ

Dijous 16 abril a les 17.15h

Slice of Britain va adreçat a alumnes des de 1r de primària a 1r d’ESO. És un programa d’immersió lingüística en un ambient familiar i tornant a casa cada tarda.

Mountlands, uns escola anglesa molt reconeguda i acreditada pel British Council s’instal·larà durant el mes de juliol al Col·legi La Salle de Girona i oferirà un ambient totalment britànic dins la ciutat.

Els professors, els mètodes emprats i el material d’aprenentatge seran els que utilitza l’escola anglesa al seu país.

Concurs de recollida de piles APILO XII

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:16

Després d'inscriure'ns en el concurs de recollida de piles, APILO XII, comencem la seva recollida. Podreu trobar el contenidor per dipositar-les al hall de l'escola.

El concurs durarà fins el 30 de maig.

Recollirem piles, acumuladors portàtils, piles botons, o bateries.

Us animem a participar i portar moltes i moltes piles!!!!!

Fira del llibre usat

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:16

Us recordem que el proper  dimecres 22 d'abril celebrem la 7a FIRA DEL LLIBRE USAT.

És per aquest motiu que animem a tots alumnes a participar a la fira aportant llibres que serveixin per l’intercanvi. Els llibres s'haurien de portar els dies 16 i 17 d’abril:

• Cada alumne pot portar un llibre, adequat per a la seva edat, i que estigui en bones condicions.
  • El dia de la fira, tots els alumnes que hagin portar un llibre podran escollir-ne un altre per canviar-lo.

Schools Song Contest 2015

Enviada per professor el 25/Mar/2015 - 16:14

Com bé sabeu, l'alumnat de 6è participa en el projecte telemàtic SCHOOLS SONG CONTEST organitzat per Escola Cristiana de Catalunya. El projecte final ha estat l'elaboració d'un vídeoclip sobre la base d'una cançó en llengua anglesa amb una lletra de collita pròpia. La llengua anglesa, la música i les TIC de bracet i integrades sobre un objectiu clar: l'assoliment d'un producte final multilingüe i digital. Enjoy the videos!!!

Slice of Britain at La Salle

Enviada per professor el 25/Mar/2015 - 15:30

REUNIÓ INFORMATIVA AL COL·LEGI DOCTOR MASMITJÀ

16 abril a les 17.15h

Jornades Portes Obertes Bàsquet Masmitjà

Enviada per professor el 25/Mar/2015 - 15:17

VINE A JUGAR A BÀSQUET A L’ESCOLA!!!!

JORNADES DE PORTES OBERTES

Com el curs passat, la Comissió de bàsquet de l’escola té una proposta molt interessant per fer-vos: durant el proper mes de MAIG,tots aquells nens i nenes de l’escola, de P3 a 2n, que vulguin iniciar-se en la pràctica d’aquest esport, podran assistir i participar en l’entrenament dels equips de bàsquet del Masmitjà de forma gratuïta.

L’horari d’entrenaments és: dimarts i dijous de 17:00 a 18:30 hores. En cas que l’experiència resulti positiva, es podran apuntar a l’activitat de cara al curs escolar 2015-2016.

Els pares dels alumnes interessats s’han de posar en contacte amb el coordinador, en Xevi Carreras, dins l’horari esmentat per concretar els dies en què hi participaran (un o més dies, sense cap compromís).

Per a qualsevol dubte, contacteu amb la Comissió de Bàsquet a l’adreça de correu electrònic basquet@ampamasmitja.org

Eclipsi divendres 20 març

Enviada per professor el 19/Mar/2015 - 17:51

Atès l'eclipsi solar previst per a demà divendres al matí, les hores d'esbarjo es veuran lleugerament afectades.

L'alumnat romandrà a les aules fins a les 12, hora en què es preveu que l'efecte de l'eclipsi haurà minvat del tot. A partir de les 12, per cicles, l'alumnat sortirà al pati durant una estona.

Val a dir, però, que els nostres alumnes podran fer un seguiment online i en directe de l'eclipsi mitjançant diferents enllaços i plataformes. A sota hi trobareu els més destacats.

Informació i taula horària

Agrupació astronòmica de Sabadell

NASA

Cliqueu a Llegir més per trobar més enllaços d'interès.

Els nostres primers robots

Enviada per admin el 30/Gen/2015 - 09:21