Departament d'Ensenyament

Visita virtual

Menú Menjador i proposta Sopar Saludable

Qui hi ha?

1 convidat/da anònim en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Campanya solidària Xile

Enviada per professor el 20/Mai/2015 - 16:44

Polls

Enviada per professor el 19/Mai/2015 - 14:34

ELS POLLS ENS TORNEN A VISITAR.....

Davant l'existència de polls a vàries classes del centre, a continuació us donem alguns consells per intentar erradicar-los i evitar que envaeixin els caparrons dels nostres nens.

PROTOCOL DE PREVENCIÓ I TRACTAMENT DELS BROTS DE POLLS

Almenys un cop a la setmana, revisar el cap del nen/a, sobretot darrere les orelles i el clatell.

En el cas de descobrir polls o llémenes, fer el tractament farmacèutic adient, seguint sempre les instruccions del prospecte.

És molt important treure les llémenes, per tal de detectar i diferenciar nous contagis, i recollir els cabells si es duen llargs.

No oblidar la neteja dels objectes personals, com ara pintes, raspalls, tovalloles, barrets, gomes del cabell, etc.

Avisar a l’escola, per poder actuar amb la resta dels nens/es de la classe.

És important que reforceu aquesta acció 2 o 3 cops durant el curs, com a mesura de prevenció i de control, que pot fer-se coincidir, com hem fet fins ara, amb els canvis estacionals, amb l’inici de vacances i del curs escolar.

We conquered Barcelona!!!

Enviada per professor el 15/Mai/2015 - 10:47

Ahir dijous l'alumnat de 6è es va desplaçar a Barcelona per participar en la fase final del concurs telemàtic SCHOOLS SONG CONTEST, que treballa la llengua anglesa, la música i les eines TIC. Estem d'enhorabona perquè un dels nostres grups, "TWENTY-SIX SOULS" va ser escollit guanyador. En l'enllaç trobareu els vídeos de les actuacions de tots tres grups. CONGRATULATIONS!!!

2n Concurs Fotografia Medi Ambient

Enviada per professor el 08/Mai/2015 - 12:04

Ja està en marxa el 2n concurs Fotogràfic de Medi Ambient de la nostra escola. Cliqueu en la imatge de sota per accedir a l'aplicatiu i apuntar-vos-hi.

Consulteu aquí les bases i tota la informació sobre el concurs.

Visita fàbrica Torras

Enviada per professor el 06/Mai/2015 - 16:22

L'alumnat de 6è participa en un pla pilot organitzat per la FOEG. El projecte "Jo de gran vull ser com tu" té com a objectiu promoure els valors i iniciatives empresarials. És per això que la setmana passada vam visitar les instal·lacions de la fàbrica Xocolata Torras de Porqueres.

Aquí us deixem l'enllaç del tall televisiu en què apareix el nostre alumnat.

Campanya solidària Gàmbia

Enviada per professor el 22/Abr/2015 - 16:20

VOLS SER SOLIDARI?

ARA TENS DUES OPCIONS:

1) COL.LABORAR AMB LA ONG MAKAMARU PEL DESENVOLUPAMENT A GÀMBIA (DEL 20 D’ABRIL AL 15 DE MAIG)

Dades:

Makamaru X Gàmbia associació pel desenvolupament

Seu social : C/Verdi 313, st2ª 1ª- 08024 Barcelona

Nif- IF-G-64697352

2) PORTAR: colors, llapis, gomes, maquinetes, bolígrafs i motxilles que no fas servir.

RECORDA: en bon estat i nets.

Hi ha nens i nenes a Gàmbia que no en tenen i t’ho agrairan!

Solidaritat IES Joan Fuster

Enviada per professor el 21/Abr/2015 - 09:32

Arran del tràgic succés que va tenir lloc ahir en un institut de Barcelona, la comunitat educativa del Doctor Masmitjà vol expressar el seu condol al centre i familiars afectats, i mostrar-los tot el suport, afecte i solidaritat.

Visita a Ennis (Irlanda)

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:31

La setmana passada tres mestres de l'escola van viatjar fins a Ennis (Irlanda) per conèixer de primera mà i sobre el terreny la ciutat, l'acadèmia i les famílies d'acollida que a finals de juny acolliran el nostre alumnat de cicle superior.

Va ser una experiència molt positiva a tots nivells i creiem que l'estada lingüística serà realment molt profitosa.

Slice of Britain at La Salle

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:18

R E C O R D A T O R I

REUNIÓ INFORMATIVA AL COL·LEGI DOCTOR MASMITJÀ

Dijous 16 abril a les 17.15h

Slice of Britain va adreçat a alumnes des de 1r de primària a 1r d’ESO. És un programa d’immersió lingüística en un ambient familiar i tornant a casa cada tarda.

Mountlands, uns escola anglesa molt reconeguda i acreditada pel British Council s’instal·larà durant el mes de juliol al Col·legi La Salle de Girona i oferirà un ambient totalment britànic dins la ciutat.

Els professors, els mètodes emprats i el material d’aprenentatge seran els que utilitza l’escola anglesa al seu país.

Concurs de recollida de piles APILO XII

Enviada per professor el 15/Abr/2015 - 16:16

Després d'inscriure'ns en el concurs de recollida de piles, APILO XII, comencem la seva recollida. Podreu trobar el contenidor per dipositar-les al hall de l'escola.

El concurs durarà fins el 30 de maig.

Recollirem piles, acumuladors portàtils, piles botons, o bateries.

Us animem a participar i portar moltes i moltes piles!!!!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Estació meteorològica