Departament d'Ensenyament

Menú Menjador i proposta Sopar Saludable

Bones notes

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Concurs de Dibuix del Consell Esportiu del Gironès

Enviada per professor el 25/Jun/2014 - 10:07

CONCURS DE DIBUIX DEL CONSELL ESPORTIU DEL GIRONÈS

Com ja és habitual, durant el tercer trimestre, els alumnes de 4t i 5è hem participat en el Concurs de Dibuix organitzat pel Consell Esportiu del Gironès per tal de fomentar l’esport en edat escolar. Hi ha dues modalitats: Mascota i Esport, i diferents categories en funció de l’edat.

Us agraïm a tots el vostre interès a participar i fer dibuixos ben acabats i treballats.

Aquesta vegada els premiats de la nostra escola són:

GEMMA FRIGOLA ________ Finalista Benjamí Dibuix

CLARA REINA ____________ Finalista Benjamí Mascota

MIREIA PLANTÉS _________ Finalista Aleví Mascota

ÈLIA DIÉGUEZ ___________ 1r PREMI Aleví Dibuix

Aquí teniu els dibuixos de les guanyadores.

MOLTES FELICITATS A TOTES!!!!!

Clara Reina - 4tB                               Gemma Frigola 4tB

Mireia Plantés 5èA                             Elia Diéguez 5èB

Minicursa Ciutat de Girona

Enviada per professor el 25/Jun/2014 - 09:38

MINICURSA CIUTAT DE GIRONA

El diumenge 11 de maig, ben d’hora, una bona colla de nens i nenes de P3 a 6è, acompanyats per les famílies, van anar a córrer a la novena edició de la Minicursa Ciutat de Girona. Els feia molta il.lusió perque hi han participat des del començament, i són molts els alumnes que arran de córrer en aquestes curses s’han anat enganxant a participar en d’altres de populars o a practicar atletisme. Enhorabona a tots els corredors i acompanyants!

Participar, córrer i esforçar-s’hi ja és un bon premi. Per tant,…… MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

També tenim grans corredors a l’escola que van arribar entre els deu primers i volem felicitar especialment les tres guanyadores en la seva respectiva categoria, Gemma Frigola, Carla Figueres i Joana Pinsach.

Aquí teniu alguna fotografia de la cursa i de l’entrega de premis.

L’any que ve us hi esperem a tots!

Entrega Certificats Cambridge

Enviada per professor el 16/Jun/2014 - 12:52

Us informem que la cerimònia d'entrega dels Certificats del Exàmens YLE de la Universitat de Cambridge tindrà lloc aquest proper dijous dia 19, a les 6 de la tarda, a la Sala d'Actes de l'escola. We hope to see you there!!!

Final de curs 2013-14

Enviada per professor el 11/Jun/2014 - 17:55

Us comentem alguns punts a tenir en compte ara que el curs ja està a punt d'acabar:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: s'acaben el dia 13 de juny

DEL 16 AL 20 DE JUNY: l'horari lectiu serà només de matins, de 9h. a 13 h. Durant aquests dies hi haurà servei de menjador, però l'alumnat no pot sortir més tard de les 15 h.

ÚLTIM DIA DE CLASSE: 20 de juny

Cambridge Exams 2014

Enviada per professor el 28/Mai/2014 - 16:22

El passat dimecres dia 21, cinquanta alumnes de la nostra escola van presentar-se als Exàmens Oficials YLE de la Universitat de Cambridge. Els candidats, repartits en les categories de Starters, Movers i Flyers, es van examinar al llarg del matí, en una barreja d'emocions i expectatives. Ben aviat us informarem de la data d'entrega dels diplomes. Be patient, please!

Fira del Llibre Usat

Enviada per professor el 21/Mai/2014 - 16:26

La comissió d’Escola Verda estem preparant LA 6a. FIRA DEL LLIBRE USAT.

El dia escollit per fer la Fira del Llibre Usat serà el dimarts 3 DE JUNY.

És per aquest motiu que us animem a participar a la fira aportant els llibres que vulgueu que serveixin per l’intercanvi, durant els dies 26, 27 i 28 de MAIG:

• Cada alumne pot portar un llibre, adequat per a l’edat, que estigui en bones condicions.
  • Tots els que porteu llibre, el dia de la Fira, igual que el curs passat, podreu escollir-ne un altre per canviar-lo. El llibre que aporteu l’heu de donar al vostre tutor/a.

Us animem a participar-hi i esperem que tothom s’ho passi molt bé!!!

La comissió de Mestres i Alumnes d’Escola Verda.

Maig del 2014

Temps de Flors

Enviada per professor el 14/Mai/2014 - 16:44

Amb motiu de Temps de Flors 2014, la nostra escola, juntament amb La Salle Girona, participa en l'exposició d'enguany.

La nostra aportació ha consistit en la unió dels logos de les dues escoles, l'Estrella i el Llapis. Ho hem pogut fer gràcies a l'aportació de flors fetes amb material reciclat per part dels alumnes de l'escola.

Podeu veure la nostra creació al carrer Santa Clara.

Cantata Petit Príncep

Enviada per professor el 30/Abr/2014 - 16:21

Com a cloenda a la nostra Setmana Cultural d'enguany, dedicada al Petit Príncep, vam celebrar una cantata ben especial al pati de l'escola. L'alumnat de Primària, de 1r a 6è, van delectar-nos amb un repertori de peces basades en els personatges de l'obra.

Els IPads ja són a l'escola!

Enviada per professor el 26/Abr/2014 - 09:56

En concordança amb l'esperit innovador i sempre amatent de la nostra escola, aquesta setmana hem començat a introduir les tauletes IPad en algunes aules a tall experimental. El primer contacte de l'alumnat amb aquesta tecnologia tan present en el nostre dia a dia ha estat tot un èxit i ha despertat gran interès per part de tothom. A partir del curs que ve, els IPads tindran presència a tots els cursos i nivells, cobrint el màxim nombre d'àrees.

« 1 2 3 4 5 6 »

Lipdub Masmitjà