POPAP CATALUNYA RADIO: Internet ha d’entrar a la presó?

El passat mes de juny vam tenir la sort de poder participar en una taula rodona amb la Mariola Dinarès, locutora del programa Popap de Catalunya Ràdio.

A la taula rodona van participar dos alumnes que han viscut la desconnexió de les noves tecnologies perquè fa poc que han entrat a presó i dos alumnes que han après a utilitzar les noves tecnologies a la nostra escola i van explicar la seva experiència amb les TIC i xarxes socials. També van participar dos mestres de COMPETIC i el director i vam tenir l’oportunitat d’explicar com ensenyem informàtica al nostre centre.

El programa es va emetre el passat dimecres 27 de juny i us convidem a escoltar el podcast a través del següent enllaç:Internet ha d’entrar a la presó?