Parada solidària: Arrels Fundació.

Enguany,  la recaptació de la parada solidària de Sant Jordi ha anat destinada a la Fundació ARRELS.

Al mes de febrer, l’escola es va fer ressò de la demanda que ARRELS va fer a través de les xarxes socials, on demanàvem rotlles de paper de cartró per a confeccionar les roses solidàries de Sant Jordi.

La recollida, promoguda pels representants del Consell Escolar, va ser un èxit. Es van recollir 940 rotlles entre tots els alumnes.

El dia de Sant Jordi vam poder veure la transformació dels rotlles de cartró en autèntiques  roses solidàries. Tres membres d’ARRELS, la Maria, la Sílvia i la Natàlia, vam visitar la parada solidària i ens van explicar part del seu projecte.

Gràcies a les aportacions d’alumnes i professionals es van recaptar 340€.
Us adjuntem un enllaç d’ARRELS perquè visiteu la seva web i us adoneu de la tasca que realitzen