III edició Lliga de debat

El passat 16 de novembre vam celebrar la tercera final de la lliga de debat amb col·laboració amb la UPF de Barcelona.

El tema d’aquest any va ser: L’humor ha de tenir límits?

Al llarg del mes passat els equips (24 alumnes en total) es van formar, preparar i trencar el cap per tal d’arribar a la final del 16 de novembre a la que van arribar “Inèdits” vs “Piràmide”. Finalment van guanyar aquests últims. També es va lliurar el premi al millor orador de la lliga que va recaure en Antonio P. de l’equip “Inèdits” i a la jove promesa Miguel O. de l’equip “Piràmide”.

Agrair un any més el treball, el talent i la dedicació del Carles, Alejandro, Josep Maria, Christian, Jordi i Berta (capitans dels equips), de l’Oriol i la Berta (formadors) i de la Gemma i la Queralt (coordinadores del projecte). Així mateix, donar les gràcies als membres del jurat d’honor d’aquesta edició: Anna Ycolbalzeta, Bibiana Ballbé i Eulàlia Solé i a tots els professors de la UPF que van fer de jurat al llarg de tota la competició i per últim, al Vicerector de la UPF Pablo Pareja i al Director General de Serveis Penitenciaris Amand Calderó i Monfort.

Felicitats a tots i totes per apropar a la nostra escola el vostre talent. Mil gràcies.