Fem històries d’amor per celebrar St. Jordi

Els alumnes de Formació Instrumental 3 i 4 han creat una història d’amor a partir d’un fragment del llibre que treballem a l’escola: Mentida de Care Santos.
Alguns ho han fet individualment i d’altres en grup. Observeu els resultats!!

El nostre cos (alumnat de FI3/4)

L’alumnat de Formació Instrumental nivells 3 i 4, han treballat durant els mesos de
gener i febrer al voltant de conèixer millor com funciona el nostre cos. Per aquesta
tasca s’han organitzat de manera cooperativa en grups, per tal de propiciar la
col·laboració entre companys i el repartiment… Llegeix més»

Trobada familiar nadalenca

El passat 14 de desembre de 2023 es va celebrar una de les activitats més emotives del curs. Des de fa alguns anys, uns dies abans d’acabar el primer trimestre es conviden les famílies

d’alguns alumnes per a compartir la tarda amb ells.

Sobre quarts de quatre… Llegeix més»

Visita Escoles d’Adults

Seguint la tradició de cada any quan s’apropa Nadal, el passat 12 de desembre de 2023 vam rebre la visita d’altres Escoles d’Adults del territori (CFA de Cornellà de Llobregat, CFA Sant Just Desvern, CFA Esparreguera). La jornada va començar amb la presentació de les… Llegeix més»