Available courses

Informàtica Inicial.

Aquest document presenta un nou projecte proposat per a la certificació del nivell 1 dels ensenyaments COMPETIC per a persones adultes. Aquesta certificació equival al nivell bàsic de l’ACTIC, per tant en finalitzar el curs caldrà assegurar-se que l’alumne mostra tenir un domini bàsic de les tecnologies de la informació i la comunicació i que s’inicia en el coneixement i ús d’aquestes tecnologies.

Al finalitzar amb aprofitament el curs de COMPETIC 1 l’alumne haurà de mostrar que té un domini bàsic de les tecnologies de la informació i la comunicació i que se n’inicia en el coneixement i ús.

L’assoliment d’aquest nivell correspon a una persona usuària que té autonomia i capacitat crítica envers l’ús d’aquestes tecnologies.

Tractament de la informació escrita (C4)

Emprar un processador de textos per crear, tractar, elaborar i presentar informació i textos, destinats a ser impresos o publicats a Internet

Presentació de continguts (C8)

Dissenyar presentacions gràfiques, integrant objectes de diferent naturalesa, per presentar documentació i informació en diferents suports, destinada a ser projectada, impresa i/o publicada per Internet.

Tractament de la informació gràfica, sonora i en moviment. (C5)

Tractar la informació gràfica, sonora i imatges fixes i en moviment.

Curs Writter nivell bàsic de la web Instituto Online

El meu curs COMPETIC 2 elaborat a partir de la meva feina al CFA Mollerussa entre 2012 i 2016.

Autor/a: Quim Balaguer
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Tractament de les dades (C7)

Mantenir, consultar i presentar informació a través de bases de dades.

English 1

bon nadal i feliç any nou

Castellano 2-3

Castellano 1