Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC)

Normes i funcionament del centre (NOFC)

Descarregar document íntegre de les NOFC

NORMATIVA GENERAL D’ALUMNES

(Síntesi bàsica de les Normes d’Organització i Funcionament del Centre de Formació d’Adults “Torrent d’en Melis”)

1.- CONVIVÈNCIA

El respecte a les normes de convivència dins el centre implica:

• Respectar la llibertat de consciència i les conviccions religioses, morals i ideològiques, com també la dignitat, la integritat i la intimitat de tots els membres de la comunitat educativa.
  • No discriminar cap membre de la comunitat educativa per raó de naixement, raça, sexe o qualsevol altra circumstància personal o social.
  • Respectar el caràcter propi de l’Escola de Formació d’Adults.
  • Respectar, utilitzar correctament i compartir els béns mobles i les instal·lacions del centre i dels llocs on es dugui a terme la formació.
  • Participar i col·laborar amb la resta de membres de la comunitat educativa, per tal d’afavorir el millor desenvolupament de l’activitat educativa de l’Escola.
  • Propiciar un ambient de convivència positiu.

2.- ESTUDI

L’estudi és un deure bàsic de l’alumnat que comporta el desenvolupament de les actituds personals, humanes i acadèmiques. Aquest deure bàsic es concreta, entre d’altres, en les següents obligacions:

• Assistir a classe i participar en les activitats formatives de la programació i respectar els horaris establerts.
  • Respectar el dret d’estudi i de participació dels altres companys i companyes en les activitats formatives.

3.- ENTRADES I SORTIDES

Horari matí i tarda:
Les entrades i sortides sempre es faran per l’avinguda Verge de Montserrat, 78.

Un cop s’entra al recinte, s’accedirà al centre i els seus serveis, per la part lateral de l’edifici situat a la dreta de l’entrada.

Per tant, qualsevol servei requerit per l’alumnat queda desvinculat de   l’I.E.S. Joan Brossa a partir del curs 2016-17.

4.- ASSISTÈNCIA

L’alumnat en el moment de matricular-se al centre, agafa el compromís d’assistir a les classes. Les faltes d’assistència s’han de justificar sempre. La no assistència durant 10 dies lectius consecutius sense justificació comportarà la baixa de l’alumne, i la seva plaça es podrà posar a disposició de nou alumnat.

5.- ACTIVITATS I SORTIDES

L’organització d’activitats i sortides per part del centre té com objectiu millorar la qualitat de l’ensenyament i afavorir la relació i integració de tots els membres de la comunitat educativa. Es realitzen en col·laboració amb l’Associació d’Antics Alumnes del centre.

6.- ALTRES
D’acord amb la normativa del centre, el professorat no pot acceptar regals. El millor regal és la participació de l’alumnat a les activitats del centre.

(Extracte de les Normes d’Organització i Funcionament del Centre de Formació d’Adults “Torrent d’en Melis”)