SPRING FESTIVAL AL PRAT.

Culture and English Language Fest

El pròxim dissabte 4 de maig, l’anglès tornarà a la plaça de Catalunya amb una jornada festiva organitzada pels vint centres educatius involucrats en el projecte Auxiliars de Conversa. Enguany i de manera paral·lela, a partir del 24 d’abril els equipaments culturals de la ciutat oferiran activitats obertes a la ciutadania que acompanyaran aquesta data assenyalada. Teniu més informació en aquest enllaç: https://www.elprat.cat/interseccions/spring-festival-2024

ACTE DE LLIURAMENT DELS PREMIS DELS CONCURSOS DE SANT JORDI.

Us recordem que el pròxim dimarts 23 d’abril, al Centre Cívic Ribera Baixa celebrarem l’acte de lliurament dels premis del concurs literari de Sant Jordi 2024. Us hi esperem a les 10.00 hores del matí.
També farem l’entrega dels premis del concurs GYMPJordi d’elaboració de punts de llibre amb retoc fotogràfic.
Us hi esperem!!!

VISITA AL PARC DE BOMBERS DEL PRAT DE LLOBREGAT

L’alumnat de primer cicle de Formació Instrumental ha anat a visitar el Parc de bombers i bomberes del Prat de Llobregat.

La visita ha estat molt interessant. Ens han  mostrat algunes de les instal·lacions del parc i ens han explicat quines eren les seves tasques i com actuar en cas d’incendi. Ens han ensenyat que porten dins dels seus camions (mànegues, eines, extintors…) i com posar-se els seus vestits i les bombones d’aire. En  acabar, ens hem fet unes fotografies amb ells i els hem agraït molt la visita.

Funcionem amb renovables!

A l’escola han vingut a fer una activitat per conèixer les fonts d’energia renovables i com les podem incorporar en el nostre dia a dia. Hem observat el funcionament de quatre maquetes i hem parlat dels avantatges i inconvenients de cada font d’energia amb la qual funcionen.

Bases del concurs literari i fotogràfic: Sant Jordi 2024