Llengua castellana per a estrangers

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones estrangeres assoleixin un grau de competència mínima per a comunicar-se en llengua castellana.

Va adreçat a persones que han arribat fa poc temps al país i/o tenen pocs coneixements en llengua castellana. Es treballa fonamentalment la llengua oral i té per finalitat que l’alumnat sigui capaç de comunicar-se en la nova llengua per respondre a les necessitats personals més immediates.

S’imparteixen el primer i el segon nivells.

• Per a poder accedir-hi, cal tenir més de 18 anys o bé complir-los durant l’any natural en què s’inicia la formació.
  • Curs de 105 hores.

Aquest curs  tenim dues modalitats diferents:

• Curs anual de 3h setmanals (torn de matí) a prmer.
  • Curs quatrimestral intensiu de 6h setmanals (torn de vespre) a primer nivell i segon.

Per a més informació, consulteu a Llengua castellana per a estrangers.

Estos estudios tienen como objetivo que las personas extranjeras logren un grado de competencia mínima para comunicarse en lengua castellana.

Está dirigido a personas que han llegado hace poco tiempo al país y/o tienen pocos conocimientos en lengua castellana. Se trabaja fundamentalmente la lengua oral y tiene por finalidad que el alumnado sea capaz de comunicarse en la nueva lengua para responder a las necesidades personales más inmediatas.

Se imparte el primer nivel.

Para poder acceder, es necesario tener más de 18 años o bien cumplirlos durante el año natural en el que se inicia la formación.
Curso de 105 horas.
Este curso, tenemos dos modalidades distintas:

Curso anual de 3h semanales (turno de mañana) en primer nivel.
Curso quatrimestral intensivo de 6h semanales (turno de noche) en primer y segundo nivel.
Para más información, consulte a Lengua castellana para extranjeros.