ARRIBA EL NADAL!

Desde la nostra escola volem felicitar els nadals a tothom.

Aprofitant que els nostres alumnes tenen molta il·lusió i treballen força dur, us ensenyarem algunes de les seves tasques desitjant unes bones festes.

Es tracta d’estudiants dels grups d’anglès2, competic inicial i de GES1.

Des dels mestres volen valorar i agraïr la feina tan ben realitzada per aquests alumnes.

Volem que aquesta activitat faci de finestra per la qual les vostres famílies i vosaltres veieu les llums nadalenques d’aquestes dates.

ci_javed_postal0838

ci_romero_postal ci_vidal_postal e2_verdu_chrismas_2016 ges1_bouaddi_postal ges1_calatayud1_final ges1_conus2_final ges1_exposito1_final ges1_marcos_fional

Gràcies i…

BON NADAL!