DIA DE LA SON

L’escola Salvador Dalí va dedicar una jornada a celebrar aquest dia mundial de la son.

Dins dels actes preparats, ens va visitar Francesc Segarra, de la Clínica Estivill, i ens oferir una conferència sobre el tema.

Aquesta xerrada va desenvolupar punts com l’explicació de què és la son, la necessitat de dormir bé, consells i remeis naturals i químics.

En Francesc Segarra va resultar un gran orador i un bon pedagog. La seva informació va ser molt entenedora i pràctica, va enganxar els alumnes des del primer moment.

Altres de les activitats de les jornades van ser relaxació mitjançant bols tibetans i mantres.

Durant tota la tarda del passat 16 de març, els alumnes i mestres van participar d’aquestes dues activitats.

Les dinamitzadores de l’activitat dels bols tibetans van ser l’Anna, voluntària del centre, i l’Eva, traballadora social del centre.

L’activitat dels mantres va ser oferida pel Quim i quatre persones més, que venien del Maresme i són experts en el cant de mantres. El resultat va ser fantàstic, els alumnes, que en un principi entraven a l’activitat amb cara seriosa, van sortir amb un somriure a la cara i un estat de relaxació que va sorprendre tothom.

Els seus cants ens van transportar a un lloc idíl·lic i bonic.