NOVES PRODUCCIONS MUSICALS!

Un cop més els nostres alumnes demostren l’art i la facilitat que tenen a l’hora de fer música. En aquest cas podeu escoltar els 3 hits que segur que arribaran a ser la cançó de l’estiu!

Juan Carlos i Joaquin amb les guitarres.

Juan i Molina posant la veu.

Alejandro amb el calaix.

Rafa, Lluis i Isra post-producció.

PA NEGRE

A continuació, us presentem la poesia, en modalitat grupal, que va guanyar el Certamen Literari de Sant Jordi – 2018 de la nostra escola. Ha estat realitzada per alumnes de l’aula de GES com a pràctica literària i cooperativa que va representar, durant uns… Llegeix més»

X(p)ERIMENTA 2018

Aquí podeu visualitzar els vídeos que van fer els alumnes de GES per participar en X(p)erimenta 2018. Un concurs de Ciència on participen alumnes de tota Catalunya, i on l’objectiu és demostrar de manera pràctica un principi físic o químic.
Moltes felicitacions als nostres alumnes per… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DEL TABAQUISME

El 31 de maig es celebra el dia mundial contra el tabaquisme.
A la nostra escola vam celebrar el dia amb la visita de l’equip mèdic del centre penitenciari. La Bea va convidar els alumnes a intentar deixar el tabac i a participar en un programa… Llegeix més»

LA DIETA SALUDABLE

CONSELLS PER UNA DIETA SANA I EQUILIBRADA

Una dieta sana i equilibrada ha de contenir la màxima varietat d’aliments en quantitat suficient per cobrir les necessitats calòriques i els requeriments nutricionals. L’alimentació mediterrània respon al model d’alimentació que necessitem, i per això ha estat científicament reconeguda… Llegeix més»

ENS VISITA EL CFA ALARONA !!!

Després de l’intercanvi de correspondència que hem fet al llarg del primer trimestre, els alumnes del CFA Alarona han visitat la nostra escola, així que hem pogut “posar cara” a alguns dels autors/es de les cartes rebudes…

L’intercanvi d’experiències ha tingut lloc a la Biblioteca… Llegeix més»

Formació Instrumental i la vida sexual saludable

Després d’haver desenvolupat a classe la programació “Salut i alimentació” a tots els grups de Formació Instrumental de l’escola, aquest dia 23 de març es va organitzar una xerrada sobre malalties de transmissió sexual.
Va venir una metgessa de l’Hospital de Bellvitge i ens va estar… Llegeix més»

DIA DE LA SON

L’escola Salvador Dalí va dedicar una jornada a celebrar aquest dia mundial de la son.

Dins dels actes preparats, ens va visitar Francesc Segarra, de la Clínica Estivill, i ens oferir una conferència sobre el tema.

Aquesta xerrada va desenvolupar punts com l’explicació de què… Llegeix més»