El Centre

L’Escola d’Adults Pegaso és un centre d’Educació Permanent d’Adults de caràcter públic, laic, pluralista i emmarcat en una línia progressista, entesa com la defensa de la llibertat, del diàleg cultural, del respecte vers les altres persones, del dret a la formació integral i permanent; defensora de la democràcia participativa, del respecte i conservació del medi ambient; propiciadora de la igualtat de tots i totes i compromesa per un món més solidari.
L’oferta educativa abasta tots els nivells de formació d’adults: GES, Preparació a les Proves d’Accés (Cicles Formatius de Grau Superior i Accés a la Universitat), Competències Transprofessionals (Llengua Anglesa 1-2-3 i COMPETIC Inicial 1-2-3) i Ensenyaments bàsics (Llengua Catalana 1-2-3, Llengua Castellana 1-2 i tres nivell de Formació Instrumental Nivell). A més a més ofereix Tallers de Voluntariat (intercanvi de coneixements).
És un centre que es planteja, més enllà de la formació acadèmica dels alumnes, oferir també un ampli ventall d’activitats culturals, amb les quals es vertebra la formació permanent. Tot plegat possibilita que les persones adultes puguin seguir aprenent al llarg de la seva vida.