De cap al tercer trimestre!

El batec de tot allò que hem viscut el 2n trimestre és ben viu! Nous aprenentatges, més cohesió en els grups, sortides, teatre, Carnestoltes, 8 de març, formació del professorat… Entrem al calaix de sastre i en pesquem alguns instants!

Àlbum de fotos del CARNAVAL 2024 a CFA Pegaso

Un curs més ens hem llançat a fons a celebrar CARNAVAL, amb el Pregó redactat pel grup de GES, la Reina i el Rei Carnestoltes i més COMPARSES que mai, divertidíssssssssimes, originals, sorprenents i creatives. Aquí trobaràs un munt de fotos i clips de vídeo. Entra i torna a submergir-te a la FESTA

⇒ FOTOS

⇒ VÍDEOS

Així ens preparàvem els dies abans: corona, floreta i… pijama!

Bones Festes i Bon Any 2024!

A CFA Pegaso anem posant granets de sorra… Tothom ha de tenir l’oportunitat d’imaginar i construir una vida digna, una vida bona. Volem que el món del 2024 sigui una mica més just. T’hi apuntes? Som-hi!

Si prems el cavallet alat de CFA Pegaso sentiràs una bonica nadala i potser t’hi veuràs tu!

De part de l’equip docent: que el 2024 es compleixin tots els desitjos que heu penjat del sostre!

Celebrem que s’acaba el primer trimestre i s’acosta Nadal!

Pitgeu AQUí per veure les mil cares i els mil que bateguen a l’escola!

La comunitat educativa CFA PEGASO desitgem a tothom molt bones festes de Nadal i que l’any 2024 sigui ple de nous aprenentatges, sinèrgies positives i creativitat per fer avançar el món gran… i tots els petits móns de cadascú!

Ahhhh! I seguim alimentant el tió…

Taller de Scotish Dances. De les festes de Sant Andreu al Saint Andrew’s Day.

Coincidint amb la Festa Major de Sant Andreu (30 de novembre), dimecres 29 vam poder gaudir a l’escola d’un taller divertit i autèntic de danses escoceses.

Pots consultar totes les fotos i vídeos AQUÍ

Tant al nostre “poble” com a Escòcia la festa està dedicada a Andreu, un dels 12 apòstols de Jesús i té un significat alhora religiós i cultural. Sant Andreu va tenir un paper clau en la narrativa dels primers cristians i se’l representa (tant a la bandera de Sant Andreu del Palomar com a la d’Escòcia) amb la creu en forma de X, en referència al seu martiri.

Saint Andrew’s Day es celebra amb música, dansa i gastronomia, mostrant el ric patrimoni de la nació. Cercaviles, concerts i festes tradicionals agermanen les nostres festes de Sant Andreu amb la celebració escocesa i són, en ambdós casos, un signe fort d’identitat i arrelament.