Bases del concurs per escollir el nou logotip de l’escola

PREÀMBUL

El CFA Palafrugell fa trenta-sis anys que ofereix diversos ensenyaments adreçats a persones adultes. Enguany el CFA Palafrugell crea un concurs, obert a tot l’alumnat, per tal de trobar un nou logotip que representi la imatge i els valors de l’escola.

BASES DEL CONCURS

• Podrà participar-hi tot l’alumnat del centre matriculat durant el curs 2015-2016.
  • Cada participant podrà presentar un màxim de tres propostes.
  • La tècnica serà lliure i cal tenir en compte que el logotip haurà de ser reproduït posteriorment en diversos suports i materials.
  • La proposta ha d’adaptar-se a qualsevol suport de difusió (paper, cartes, targetes, cartells, correu electrònic, pàgina web, etc.).
  • Es valorarà que la idea es pugui dur a terme tant en color com en blanc i negre.
  • El logotip haurà de ser original, inèdit i no haver estat presentat en cap altre concurs. L’autor és responsable de les accions que es puguin derivar de l’incompliment d’alguna d’aquestes normes.

PRESENTACIÓ DE PROPOSTES

• Els originals hauran de presentar-se en paper (caldrà recollir els sobres a la secretaria del centre) o bé via correu electrònic a l’adreça b7008146@xtec.cat indicant a l’assumpte la frase PROPOSTA LOGOTIP. S’hauran d’incloure les dades de l’autor: nom i cognoms, adreça de correu electrònic i telèfon de contacte.

TERMINI DE PRESENTACIÓ

• Les propostes es podran lliurar a la secretaria del centre o bé via correu electrònic

a partir del 31 de març i fins al 14 d’abril, a les 20:00 h.

JURAT

• El jurat estarà format per tot el personal actiu del centre: claustre de professors i personal administratiu.

• Si hi hagués dificultats tècniques en el disseny i reproducció de la idea, el jurat podrà efectuar les modificacions estrictament necessàries, però sempre respectant al màxim el treball de l’autor/a i havent-lo consultat prèviament.
  • El jurat seleccionarà tres propostes d’entre totes les presentades perquè puguin ser votades posteriorment a través del perfil oficial de Facebook del CFA i presencialment al Centre Municipal d’Educació. L’obra que rebi més “m’agrada” i vots presencials serà la guanyadora. El jurat serà l’encarregat de fer el recompte de vots.
  • El premi serà entregat el dia 28 d’abril de 2016. La decisió del jurat serà inapel·lable i irrevocable. El jurat es reserva el dret a deixar desert el concurs, si així ho considera convenient.

PREMI

• S’estableix un primer premi d’una tauleta digital per a la persona guanyadora del concurs.
  • S’estableixen dos segons premis d’un llapis de memòria digital per a les persones finalistes del concurs.
  • La resta de participants rebran un obsequi del CFA Palafrugell.

RESOLUCIÓ DEL CONCURS

• El 15 d’abril de 2016 es publicaran al perfil oficial de Facebook del CFA les tres obres seleccionades pel jurat i s’habilitarà una urna per votar presencialment al Centre Municipal d’Educació. L’obra que sumi més “m’agrada” i vots entre els dies 15 i 25 d’abril de 2016 serà la guanyadora.
  • Es comunicarà la proposta guanyadora el dia 28 d’abril de 2016 en un acte a la sala de conferències del Centre Municipal d’Educació.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL

• L’acceptació d’aquest premi per part de la persona guanyadora del concurs porta implícita la cessió dels drets d’explotació, reproducció en qualsevol suport o mitjà, i de la propietat intel·lectual, amb caràcter d’exclusivitat i durant un temps indefinit a favor del Centre de Formació d’Adults de Palafrugell.

• Qualsevol situació no prevista en aquestes bases serà resolta pel jurat de la forma que estimi més oportuna.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *