Excursió MUME-ELNA

El 14 de març, els alumnes de GES 2 vam anar al Museu Memorial de l’Exili (MUME) a La Jonquera. Ens van ensenyar part del fons de fotografies i material que tenen de l’exili espanyol després de la Guerra Civil (la retirada per Catalunya entre… Llegeix més»

Conferència de l’Assumpta Montellà

L’Assumpta Montellà ens va parlar de l’exili republicà després de la Guerra Civil i de la magnífica tasca humanitària de l’Elisabeth Eidenbenz, que explica en el llibre “La Maternitat d’Elna”, que els alumnes de GES 2 han llegit. Les paraules de l’Assumpta van emocionar molts… Llegeix més»

Taller d’economia financera

El dimecres 16 de març els nostres alumnes de GES1 i  GES2  van realitzar el Taller d’Economia Financera.
La peculiaritat del programa és que els tallers d’educació financera són impartits per voluntaris vinculats a bancs i entitats financeres (professionals en exercici o jubilats).
Aquest programa d’alfabetització i… Llegeix més»

Llegendes de Girona

El dimarts 17 de febrer el grup de català A1 del matí va realitzar l’activitat “Llegendes de Girona” que organitza la Caseta de la Devesa. L’activitat va consistir a fer un recorregut amb un guia pels llocs més significatius del barri vell de Girona,… Llegeix més»

Curs economia financera