L’art de parlar

L’art de parlar  – Aprenem llengua a través de l’art i les estratègies de pensament visual (VTS).

Aquests últims dies, l’alumnat de l’escola ha gaudit de l’activitat “L’art de parlar”. Per completar-la, ells i elles han reproduït estàticament les obres. Com a mostra, cliqueu al botó!

Inaugurem “Una dècada d’aprenentatges”

Aquest dimarts 5 hem inaugurat l’exposició per celebrar el 10è aniversari del CFA Nou. La podreu visitar durant tot el mes de març al Centre Cívic de Sant Narcís. Hi trobareu un breu resum de la nostra història, mostres de treballs de l’alumnat amb motiu dels 10 cursos que portem ensenyant i aprenent al barri, entrevistes a exalumnes, lligams, infografies, una selecció de fotos d’aquests anys i fins i tot una “pluja d’alumnes” al claustre, amb les paraules que han triat per a definir l’escola.

Hem gaudit organitzant l’exposició i us convidem a tots a fer el mateix visitant-la. Com sempre, gràcies al Centre Cívic de Sant Narcís i a tot l’alumnat i professorat que ha passat aquests 10 anys pel CFA Nou Girona.