Erasmus +

Erasmus+  és el programa integrat de la Unió Europea (UE) que engloba les iniciatives europees les matèries d educació (nivells escolar, formació professional, ensenyament superior i formació de persones adultes), formació, joventut i esport. images

L’escola hi participa perquè volem oferir als nostres estudiants  la possibilitat de participar en projectes de  voluntariat i mobilitat internacional  col·laborant en tasques solidàries.

L’ Erasmus +  s’ enmarca dins de  les estratègies  “Europa 2020”,  “Educació i  Formació 2020”  i “Education”. El programa  va ser aprovat per el Parlament Europeu  per al període 2014-2020 i  va entrar en vigor l’1 de gener de 2014.

Two years of international activities and more than hundred participants in youth exchanges, seminars and training to foster Non-Formal Education in youth and voluntary work. Project was funded by Erasmus+ Programme of European Union.

AQUÍ TENS UNA MOSTRA DELS PROJECTES ON HEM PARTICIPAT:

Servei de Voluntariat Europeu: SVE a Kärsämaki, Finlàndia (2017) .  A finals de juny David Carrillo va ser ser seleccionat per ocupar una de les dues vacants del projecte Kattilakoski,  cooperativa cultural sense ànim de lucre  que coordina coordinadora d’associacions culturals.

El nostre Erasmus + a Macedònia  (2016) !! Aitor Montoya, David Gonzalez (de Grau Superior) i Gonzalo Sampedro  (Anglès 2) se’n van anar a Macedònia dins del programa To be or not to be formal  per a reivindicar la importància de l’educació no formal i la convivència amb estudiants d’altres nacionalitats.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *