A la universitat per a majors de 25 i 45 anys

El curs prepara a alumnes majors de 25 i 45 anys per poder presentar-se a les proves d’accés a la Universitat, consistent en  prova comuna (llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa i comentari de text) i una prova específica (Biologia i Química; Geografia i  Història).

• Durada

Des de l’inic de curs (setembre) fins la setmana de la prova (abril)

280 hores anuals (8h/setmana, part comuna) i 3 h/setmana (part específica)

• Grups

Grup de matí (A): de 9h a 14h

Grup de tarda (B): 15h a 20h

(*Els horaris esmentats es refereixen a les franges horàries de matí i tarda en sentit àmpli).

• Horaris
Grup matí

25A

Grup tarda

25BTutories

>25 A: Montse Morell Divendres de 13h a 14h

>25B:Esther Lacort Dimecres de 14:00h a 15:00h

• Requisits

Es poden presentar a les proves els candidats que reuneixin els requisits següents:

• Tenir 25 en l’any natural en què realitzarà la prova.

• No haver superat les PAU (o equivalent).

• No estar en possessió d’un títol de tècnic superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny, o d’esports (o equivalent).

• No tenir cap titulació universitària.

Part comuna Específiques

Ciències

Ciències de la salut

Específiques

Arts i Humanitats

Ciències Socials i Jurídiques

Comentari de text
Llengua castellana  Química Geografia
Llengua catalana  Biologia  Història
Llengua estrangera (anglès)
  • Llibres de text

Anglès, Batxillerat  Access students’ Book 1, Jim Lawley, Rodrigo Fernández Carmona, Pearson Longman – ISBN 8435085110719

Geografia, Geografia, Jaume Busquets, Adolf Cucala , Joan Serra, Barcanova.ISBN 978-84-489-3021-9

Castellà, Lengua Castellana, Vicens Vives. Prueba de acceso Ciclos Formativos de F.P. Grado Superior – ISBN 978-84-682-0079-8

Química, Química, Prova d’accés Cicles Formatius de FP Grau Superior, Vicens Vives. À. Fontenet Rodríguez – ISBN 978-84-682-0007-1

Català, C1 Nivell de suficiència. Castellnou ed. – ISBN 978-84-9804-871-1

• Webs i blogs

Blog de ciències i matemàtiques

L’escola fa una valuació continuada i una pràctica de  simulacre de la prova al mes de març

• Enllaç d’interès

Es pot trobar aquesta informació i d’altra de suplementària aquí.