Graduat en educació secundaria per adults (GESO)

Condueix a l’obtenció del títol de Graduat en Ensenyament Secundari (GESO). Facilita l’adquisició de les competències bàsiques, és a dir, aquelles capacitats que permetran que l’alumne aprofundeixi en el coneixement de la realitat, procurant una formació integral tot introduint nous ensenyaments i noves metodologies. Es desenvolupa en tres àmbits de coneixement.

• Nivells

S’organitza en dos nivells (nivell 1 i nvell 2)  i de forma modular. El currículum complet consta de 34 mòduls (28 obligatoris i 6 opcionals).

• Horaris

GES 1

GES 1 MATÍ

ges1a

GES1 TARDA

ges1b

GES 2
GES2 MATÍ

ges2a

GES 2 TARDA

ges2b

• Durada

Un curs (595 hores anuals) per cada nivell.

• Organització

Trimestral i per àmbits de coneixement

GES1A: Angel Alegria Divendres de 12h a 13h

GES1B: Alba Girbau Divendres de 18h a 19h