Bases del concurs de galetes i dolços de Nadal 2017

Bases del concurs

1. Podrà participar en el concurs qualsevol alumne/a o exalumne/a.
  2. S’acceptaran tota mena de dolços, galetes, pastissos i postres, tradicionals o no, originaris del nostre país de de qualsevol altre lloc. Aquests menjars hauran de ser fets a casa del/la concursant.
  3. El concurs es celebrarà el dimecres 20 de desembre de 2017, a la planta 5 del CFA La Pau (edifici Piramidon), a les 11:30h.
  4. Els premis seran els següents diplomes:
    1. A les postres més dolces
    2. A les postres més salades
    3. A les millors postres tradicionals catalanes
    4. A les millors postres tradicionals españoles
    5. A les millors postres tradicionals estrangeres
    6. A les postres més nadalenques
    7. A les postres més boniques
    8. Al millor disseny
    9. A les postres més casolanes
  5. Varis concursants podran compartir un mateix premi.
  6. Els premis podran quedar deserts.
  7. El públic assistent al concurs podrà votar un o varis concursant per a cada categoria.
  8. Si el menjar que participa al concurs conté alguna substancia que podria provocar al·lèrgies cal declarar-ho de la manera que s’indicarà.
  9. No cal inscripció prèvia al concurs, però recomanem avisar el dia abans per poder fer previsió de les qüestions logístiques.
  10. La direcció del centre vetllarà pel bon funcionament del concurs i les votacions