EL CENTRE

La formació de persones adultes és el conjunt d’activitats d’aprenentatge que, en el marc d’aprendre al llarg de tota la vida, permet que les persones adultes desenvolupin les seves capacitats, enriqueixin els seus coneixements i millorin les seves competències tècniques i professionals. Això fa que hi participin persones amb objectius diferents, com poden ser obtenir una titulació, posar-se al dia o ampliar els seus coneixements.

El Centre Municipal de Formació d’Adults La Pau es defineix com:

• Escola catalana. Utilitza el català com a llengua pròpia i vehicular de l’ensenyament, respectant l’expressió personal de cada alumne.
  • Escola aconfessional i pluralista. Respecta les diferents maneres de pensar, creences religioses i és oberta a tothom.
  • Escola coeducadora i no sexista. Treballa per la convivència i el respecte als altres.
  • Escola solidària i tolerant. Defensa l’educació per la justícia, la solidaritat i la no discriminació.
  • Ensenyament personalitzat i de qualitat. L’escola aspira a un ensenyament que ensenyi a aprendre, a consultar i a adaptar-se a la constant evolució social.
  • Escola oberta a la participació. El centre valora com a fonamental la participació de l’alumnat en totes les tasques d’aprenentatge i en les diferents activitats del centre.
  • Escola respectuosa amb l’entorn i compromesa amb el medi ambient: Es vol treballar per la sostenibilitat.
  • Escola democràtica: L’escola pretén ser un reflex de la societat actual estimulant els valors d’una societat democràtica.

Oferta del CFA La Pau 2023-2024 en PDF

Educació al llarg de la vida