Llengua anglesa

Els ensenyaments de Llengua Anglesa dels Centres de Formació d’Adults tenen com a finalitat que els aprenents siguin capaços de comunicar-se en llengua estrangera en situacions quotidianes i de necessitat immediata que requereixen comprendre i produir textos breus,en llengua estàndard, sobre aspectes bàsics i concrets de temes familiars o propers.

Horaris

Durant el curs 2023-2024 el CFA Josepa Massanés oferirà els següents grups d’anglès:

• nivell 2, dos grups en horari de tarda
  • nivell 3, un grup en horari de matí i un altre de tarda

Aquests cursos s’impartiran al Complex educatiu del Tarragonès (antiga Universitat Laboral), els tràmits de preinscripció, matrícula i la resta de tràmits administratius s’efectuaran a la seu del CFA Josepa Massanés i Dalmau.

Nivells

• Anglès 1, per a alumnes sense coneixements previs de la llengua
    • Anglès 2, per a alumnes que ja han cursat un mínim de 100 hores d’anglès i que dominen les competències del nivell A1 del MECR: (entre d’altres, p.e.: Presentar-se, Intercanviar informació personal, Completar un formulari, Lletrejar, Demanar i dir on són les persones o les coses, . Seguir instruccions de classe, Descriure’s un mateix, un familiar o amic, Descriure les activitats d’un  dia habitual, Preguntar i respondre l’hora, Expressar acord i desacord, Parlar sobre les activitats del temps lliure. Escriure un mail o carta a algú conegut, Descriure l’habitatge propi, Fer suggeriments, Donar Direccions i indicacions per arribar a un lloc, Parlar de festes i celebracions.)
    • Anglès 3 per alumnes que ja han cursat un mínim de 200 hores i que dominen les competències del nivel A2,1 del MECR (Entre d’altres, p.e.:, Descriure el temps meteorològic, Expressar opinions favorables i contràries, Parlar d’esports i exercici físic, Donar consells relacionats amb la salut, Descriure una imatge, Parlar sobre roba i formes de vestir, Preguntar i donar preus., Debatre sobre hàbits de compra, Parlar dels aliments, Demanar a un restaurant, Elaborar una recepta, Demanar i donar informació turística, Expressar i demanar opinió. Demanar i donar informació sobre el passat recent.)

Continuïtat

Un cop finalitzats aquests estudis, i havent superat l’avaluació, l’alumne/a pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes, accedint al nivell de 3r sense haver de superar una prova de nivell.

Més informació al web del Servei d’Educació al Llarg de la Vida.