Notícies

• EL CFA Josepa Massanés informa que les dates de preinscripció per al curs 2017-2018 seran del 19 al 27 de juny.
  • El dijous 15 de juny a les 18 h. el CFA Josepa Massanés celebrarà l’acte de cloenda de curs en què es lliuraran els títols als alumnes que han superat els estudis de GESO, COMPETIC 2, COMPETIC 3, Català 3 i Anglès 3.
  • EL CFA Josepa Massanés informa que a partir del curs 2017-2018 impartirà el curs de Preparació per a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) per a Majors de 25 i de 45 anys.
  • El CFA Josepa Massanés apadrina les estàtues de Roger de Llúria i dels Herois de Tarragona en el marc del projecte Apadrinem el nostre patrimoni . Més informació a https://apadrinem.wordpress.com/

Historial

• Informem a tot l’alumnat que el dia 2 de maig és el 4t dia de lliure disposició que ha escollit el CFA Josepa Massanés. Així doncs, el centre romandrà tancat del 29 d’abril al 2 de maig (ambdós inclosos).
  • El CFA Josepa Massanés us convida a participar en… Llegeix més»