Vacances de Setmana Santa

Amb motiu de les vacances de Setmana Santa el CFA Josepa Massanés romandrà tancat del 23 de març al 1 d’abril de 2024. Ens retrobem el dimarts 2 d’abril!

Visita a l’exposició “les presons de la repressió franquista a Tarragona”

Alumnat de GESO , Català 1 i Formació Instrumental ha visitat a l’antiga presó de Tarragona una exposició sobre les presons franquistes. L’exposició fa un recorregut per les presons dels  primers de la dictadura franquista, les dures condicions i l’establiment d’un sistema legal repressiu contra… Llegeix més»

Carnaval

Us recordem que el proper dilluns 12 de febrer es el quart dia de lliure disposició del CFA Josepa Massanés i, per tant, el centre romandrà tancat. Ens retrobem el dimarts 13 de febrer!

Dinar final de trimestre

El primer trimestre arriba a la seva fi i abans d’unes merescudes vacances els alumnes de castellà ho han volgut celebrar amb un dinar on hem compartit plats típics dels seus països d’origen: Ucraïna, Marroc, Rússia, Filipines, França, Sri Lanka i Brasil.  Mmmmmmmmmm!

Llegeix més»

Vacances de Nadal

Amb motiu de les vacances de Nadal el CFA Josepa Massanés romandrà tancat del 21 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024. Ens retrobem el 8 de gener!

Pont del desembre

Us recordem que els propers dies 6 i 8 de desembre són festius de caire nacional i que el dia 7 de desembre és el tercer dia de lliure disposició triat pel CFA Josepa Massanés, per tant el centre romandrà tancat del 6 al 10… Llegeix més»