A cicles formatius de grau superior

Aquests curs es realitza a la seu que el centre té a Tiana (veure mapa)

Accés:

A través d’entrevista individual a l’escola amb la persona responsable de l’ensenyament per a poder
determinar el nivell adequat a cada persona segons els seus interessos i habilitats.

L’objectiu d’aquest curs és preparar a l’alumnat per a poder superar les proves d’accés als cicles formatius de grau superior (PACFGS). Aquestes proves són els exàmens que has de superar si desitges accedir a aquests estudis i no compleixes amb els requisits acadèmics d’accés (títol de Tècnic o Tècnic Superior d’FP, Tècnic o Tècnic Superior d’Arts Plàstiques i Disseny, Batxillerat o titulació universitària) ni tens superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o 45 anys.

Per inscriure’t a la prova cal que tinguis 19 anys o més, o bé complir-los durant l’any de realització dels exàmens.

Els continguts de la prova es divideixen en dues parts, cadascuna amb un 50% del valor total de la nota:

• Part comuna. Són les matèries obligatòries de les quals s’hauran d’examinar tots els candidats per cursar qualsevol cicle formatiu. Aquestes són les matèries impartides al nostre centre:
    • Llengua catalana.
    • Llengua castellana.
    • Llengua estrangera (anglès).
    • Matemàtiques.
HORARI DIES PROFESSORA
18.00 a 20.30 DILLUNS MARIA ELCACHO
15.30 a 18.00 DIMARTS MARIA BLANCH
15.30 a 18.00 DIMECRES MONTSERRAT ESTADELLA
15.30 a 18.00 DIJOUS MARIA BLANCH
  • Part específica. Caldrà triar dues matèries més, depenent de la família professional a la qual pertany el cicle a què es vol accedir, agrupades en els quatre opcions d’itineraris que es detallen a la taula (clica). Aquestes matèries són impartides online a l’Institut Obert de Catalunya (IOC).

BotoRecursos