CELEBRACIÓ SANT JORDI 2024

El dilluns 22 d’abril a les 18 hores a l’edifici del Gornal fem l’acte de celebració de Sant Jordi. Vindrà a l’escola l’escriptora Elisenda Solsona, es llegiran els textos seleccionats del concurs i es lliuraran els premis literaris i de fotografia.
Us hi esperem!

NOVA PROPOSTA CLUB DE LECTURA

Des del club de lectura us informem de la nova novel·la proposada aquest 3r trimestre. Es titula “Materials de construcció” de l’autora Eider Rodríguez. El podeu trobar també en castellà.
Esteu convidats a participar a la lectura del llibre i a la posterior trobada literària.
Totes les… Llegeix més»

CONCURS DE SANT JORDI

Com cada any, per Sant Jordi, a l’escola fem un concurs literari i un altre de fotografies.
El tema d’enguany del concurs literari és “La meva paraula favorita”. Podeu fer escrits en prosa o poesia i en castellà o català  i els podeu enviar per correu… Llegeix més»

VÍDEO I FOTOS EXCURSIÓ A REUS

Aquí us deixem algunes fotos de la sortida a Reus. També pengem un vídeo realitzat per l’Ana María García. Vam poder gaudir molt de la visita Modernista i vam descobrir alguns dels magnífics racons com l’Institut Pere Mata i el Museu Gaudí. Gràcies per acompanyar-nos… Llegeix més»

XERRADA SOBRE ALIMENTACIÓ I DIETA

El passat dimecres 6 de març ens van visitar la psicòloga Ana Cremades i la dietista Noemí Cebrian de l’EAP Bellvitge per explicar-nos com portar una alimentació i dieta equilibrada així com conèixer algunes malalties sobre nutrició que es poden patir.
Aquest trimestre l’alumnat de GES1,… Llegeix més»

EXCURSIÓ FINAL DE TRIMESTRE

SORTIDA 21 DE MARÇ a Reus (Tarragona)
📣IMPORTANT:
– Fer la reserva amb anterioritat (10€)
– A les 8:45h a la Flama 📍
– Portar esmorzar i dinar 🥐🥪
– Calçat i roba còmodes 👟
– Aigua 💦
– Protecció solar

CELEBRACIÓ DIA DE LA DONA

Un any més celebrem un dia molt especial♀️ amb el nostre alumnat. Aquesta vegada, pel dia de la dona, hem gaudit de la companyia de Andrea Gumes.
No ha faltat la nostra tradicional xocolata amb xurros 🍫☕🤤! Moltes gràcies per venir i feliç 8M 💜
Llegeix més»

VISITA AL MUSEU DE LA CIÈNCIA

✨El dimarts passat l’alumnat de GES va anar al Museu de la Ciència📍. Vam fer una visita guiada al bosc inundat 🐠🐡🌱i vam viatjar pel sistema solar ☀️🪐🌜 en el planetari🌌🔭

DIA DE LA DONA TREBALLADORA

El dia 7 de març celebrarem el dia de la dona treballadora.
Vindrà a l’escola a les 18 hores l’ Andrea Gumes; politòloga i periodista cultural.

EXPOSICIÓ IMMERSIVA TUTANKHAMON

Aquesta setmana l’alumnat de català 3, instrumental 1 i 4 han anat a l’exposició immersiva de Tutankamon🤠. Us deixem amb algunes de les fotos📸! Ens ho vam passar molt bé!

RESULTAT ENQUESTA EXCURSIÓ

Us deixem un gràfic amb els resultats de l’enquesta que hem fet entre l’alumnat per tal de decidir el lloc de l’excursió de final del 2n trimestre.
L’opció guanyadora ha estat Reus.

ART DE PARLAR EN ANGLÈS

Iniciem una nova etapa de l’art de parlar amb l’alumnat d’anglès! Esperem que gaudiu molt d’aquesta experiència. Are you ready? 🎭😉