Festa de Les Cuines del Món 2018

Al Carmel, tot esperant la neu, hem celebrat la festa de les Cuines del món, altrament dit, dijous gras.

Els alumnes porten menjar típic del seu país i, entre tots, preparem una tast magnífic. A través del menjar podem conèixer millor la seva cultura i així enriquir-nos de la diversitat de l’escola.

Aquesta diversitat ha quedat reflectida en un mapa mundi on els alumnes anaven posant les banderes del seu país d’origen.

Durant tota la setmana als diferents ensenyaments s’ha treballat la festa.
Al passadís i al web (Certificat, Preges, Competic inicial, Competic 1) es poden veure algunes de les receptes treballades pels nostres alumnes.

Per amenitzar la trobada hem sentit música triada pels propis alumnes, i així hem pogut sentir les llengües de tots els països de l’escola.

Ha estat una velada fantàstica. Aquí teniu un tastet de la festa.