ENS ENDINSEM AL MÓN DIGITAL

Curs 1: Més Digitals, nivell A: Descobrim el món digital, (15 hores), dirigit a persones que fan un ús esporàdic de les eines digitals.

Continguts:

• Descobrim el mòbil, Activitats: Explorem el dispositiu. Coneixem les icones, La bateria i el carregador, Les operadores. La primera trucada. Activitats: Trucar a algú. Els meus contactes i els preferits. To de trucada: volum i vibració, Rebre trucades i SMS.
  • Que hi ha algú? Activitats: La botiga d’aplicacions. Instal·lar aplicacions, Configurar el WhatsApp, Enviar missatges.
  • El poso al meu gust. Activitats: Aspectes bàsics de configuració (wifi, dades, utilitats…). Interfície d’usuari.

Curs 2: Més Digitals, nivell B: Ens movem pel món digital (15 hores), per a persones que utilitzen algunes eines digitals de forma regular, però que no són autònomes per donar-los nous usos.

Continguts:

• El meu primer correu. Activitats: Gestió del correu. Els meus contactes. Configuració del compte de correu.
  • Faig fotos i vídeos. Activitats: La càmera del mòbil, m’he fet una selfie. La galeria d’imatges.
  • La immensitat digital. Activitats: Navegar pel web. Cerquem i consultem informació. Adreces preferides.
  • Ull, vigilem què fem i diem! Activitats: Quins missatges! Qüestió d’etiqueta. Seguretat.

Cartells i Guia

Informació Departament d’Educació

RUTA MATEMÀTICA

Durant aquesta setmana hem passejat per Viladecans gaudint dels seus carrers, places, parcs i edificis i aprofitant la setmana de la ciència els nostres alumnes del GES2 han fet La Ruta Matemàtica que ens va porta per una sèrie d’estacions o parades a pensar en… Llegeix més»

VISITA AL ARXIU MUNICIPAL DE VILADECANS

DIMECRES, 11 D’OCTUBRE 2023
Els grups de castellà 1M i català 1M han anat a visitar l’arxiu municipal de la ciutat de Viladecans. El Xavier Calderé, ens ha explicat el seu funcionament i ens ha ensenyat el seu interior. Hem vist com s’organitzen i es custodien… Llegeix més»

DIGITALITZEM-NOS!

Aprofitant la molt necessària actualització i implementació del nou currículum de la Formació Instrumental, tot garantint l’atenció educativa en el marc d’un sistema educatiu inclusiu i coeducatiu, vam veure la necessitat d’innovar a la nostra metodologia amb la incorporació de noves eines d’aprenentatge. Per aquest… Llegeix més»

EL CFA EDELIA HERNÁNDEZ CELEBRA LA DIADA DE SANT JORDI I SANTA JORDINA

En el marc de la Diada de Sant Jordi i Santa Jordina,  hem celebrat l’entrega de premis del Certamen Literari d’enguany. Cal dir que l’alumnat ha mostrat la seva creativitat, superant el pànic al full en blanc i atrevint-se a compartir els seus pensaments a través de l’escriptura en català, castellà i anglès.

Volem felicitar a tots els guanyadors i guanyadores: el Pedro, el Josep, la Leo, la Cecilia, la Joana, el Manuel, el Francisco, el Bilal, la Maria, l’Elisabet, la Cristina, la Sonia, la Flor, la Marta, l’Alanna i la Raquel.

La celebració de l’entrega de premis ha estat molt emotiva, sobretot per les lectures que de les obres guanyadores. Gràcies per compartir amb nosaltres i gràcies també a totes les persones que han participat.

Agrair també a l’alumnat, el personal PAS del centre, l’Associació d’Alumnes i l’equip docent, que han contribuït en la decoració del centre, el lliurament de premis i la participació en el nostre mur de recomanacions literàries.

Per una diada plena de llibres i roses, però sobretot d’amor i salut.

Seguim llegint per descobrir i aprendre, escrivint per compartir.

Feu clic aquí per poder veure les imatges de l’entrega de premis

Mirades Insubmises

El passat dia 30 vam anar al MNAC a fer la visita guidada “Mirades insubmises. Pensar la diversitat sexual i el desig a través de l’art”
Per poder veure les imatges feu clic aquí