Educació secundària per a Adults

Educació Secundària per a Adults (Presencial)

L’Educació Secundària per a Adults està regulada pel Decret 161/2009, de 27 d’octubre; i per l’Ordre ENS/154/2011, de 14 de juny.

Les matèries dels estudis per l’obtenció del títol de Graduat en educació secundària s’organitzen en els tres àmbits següents:

• àmbit de la comunicació: llengua i literatura catalanes, llengua i literatura castellanes i llengua estrangera (anglès).
  • àmbit científic: matemàtiques, ciències i tecnologia.
  • àmbit social: ciències socials, música i educació visual i plàstica.

Dins de cada àmbit, les matèries s’estructuren per mòduls trimestrals i progressius però independents. Això vol dir que cada trimestre s’avalua dels mòduls cursats i el trimestre següent es cursen uns mòduls nous. Els mòduls suspesos durant el curs es recuperaran al mes de juny.

Itinerari

L’itinerari per a l’obtenció del títol de GESO es compon de 34 mòduls o assignatures repartides en 2 cursos de 3 trimestres cadascun. Es tracta de mòduls independents, que es poden superar de manera separada. Els mòduls superats van quedant acumulats a l’expedient de l’alumne, de manera que si pel motiu que sigui ha d’abandonar les classes, quan les reprengui ho farà en el punt de l’itinerari on ho va deixar. Per obtenir el títol, l’alumne ha de superar els 34 mòduls, entre els comuns i opcionals o, si escau, convalidar-los o acreditar-los.

Els mòduls que l’alumne no pugui cursar per causes justificades es poden cursar a distància a través de l’Institut Obert de Catalunya (IOC). La nostra escola és un centre oficial de suport de l’IOC.  El nombre màxim de mòduls que l’alumne pot fer a distància no pot superar el 50% del total de mòduls cursats en aquell trimestre.

En el moment de la preinscripció el sol·licitant ha de presentar un certificat acadèmic amb el resultat del seus estudis previs.

Horari: tarda

Horari GES1  curs 2022-23

Horari GES2 curs 2023-24

Infografia Graduat el Educació Secundària

Educació Secundària per a Adults (IOC, a distància)

Som Centre de suport de l’IOC (Institut Obert de Catalunya) per a fer l’educació secundària a distància.

Horari tutoria IOC curs 2023-24