Viatge a Londres

Vols venir a Londres amb nosaltres?

El CFA Joan Comorera estem organitzant una sortida de final de curs a Londres i necessitem saber quanta gent hi estaria interessada.

La sortida serà els dies 11, 12 i 13 de maig de 2018.

El preu serà d’uns 400 €, aproximadament. Aquest preu inclou el viatge (també el desplaçament des de Cervera a l’aeroport i de l’aeroport a l’hotel), l’hotel (dormir i esmorzar al centre de Londres) i assegurança de vol.

S’hi poden apuntar tots els alumnes i també els familiars.

Si voleu apuntar-vos-hi, digueu-ho a qualsevol professor o a la secretària del centre. Animeu-vos-hi: London is open!

Matrícula curs 2017/18

Matrícula: Confirmació de la preinscripció i recollida d’horaris (de l’1 al 8 de setembre)

Horari: De 10 a 12 h. matí

De 16 a 19 h. tarda

Les persones que no van fer la preinscripció al juny, cal que es presentin al nostre Centre a partir del 12 de setembre.

Inici de les classes: el 19 de setembre (dimarts)

Carme Roselló es jubila

Després de 36 anys dins del món de l’Ensenyament, Carme Roselló i Aubach es jubila aquest juny de 2017.

Va començar a treballar el febrer de 1981 en el CEIP Jaume Balmes amb la finalitat de preparar un grup de persones que volien obtenir el Graduat Escolar assistint a classes els vespres, quan ja havien acabat la seva jornada laboral. La Carme va ser la coordinadora de l’Aula d’Adults fins el curs 2011-12. Va veure augmentar el nombre d’alumnes matriculats i alhora també el nombre de mestres i professors dins l’Escola.  El curs 2012-13 va tenir el càrrec de directora de l’Escola de Formació d’Adults Joan Comorera durant quatre cursos.

Aquest curs 2016-2017, ha estat l’últim en que ha estat treballant a l’Escola després d’una llarga trajectòria professional.

Des de l’escola li agraïm la seva tasca com a docent i segurament també tots els alumnes que han après al seu costat.

Molta sort en aquest nova etapa de la vida!

IMG_20170629_162551

IMG_2066