Comunicat de la direcció

COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ

Davant dels gravíssims fets que s’estan produint al nostre país -intervenció policíaca de les institucions catalanes amb detencions i escorcolls arbitraris i indiscriminats- manifestem el nostre rebuig més absolut a aquestes agressions, que constitueixen segons el nostre President, Carles Puigdemont, una aplicació de facto d’un estat d’excepció.

Amb tota serenitat però també fermesa, reiterem el compromís amb les nostres institucions legítimes, la democràcia, la llibertat d’expressió i els drets civils, des del convenciment que només la lliure voluntat de les persones, a través de l’exercici democràtic del vot, pot regir el present i el futur de Catalunya.

Antoni Miralles Marsà

20 de setembre de 2017

Matrícula curs 2017/18

Matrícula: Confirmació de la preinscripció i recollida d’horaris (de l’1 al 8 de setembre)

Horari: De 10 a 12 h. matí

De 16 a 19 h. tarda

Les persones que no van fer la preinscripció al juny, cal que es presentin al nostre Centre a partir del 12 de setembre.

Inici de les classes: el 19 de setembre (dimarts)

Carme Roselló es jubila

Després de 36 anys dins del món de l’Ensenyament, Carme Roselló i Aubach es jubila aquest juny de 2017.

Va començar a treballar el febrer de 1981 en el CEIP Jaume Balmes amb la finalitat de preparar un grup de persones que volien obtenir el Graduat Escolar assistint a classes els vespres, quan ja havien acabat la seva jornada laboral. La Carme va ser la coordinadora de l’Aula d’Adults fins el curs 2011-12. Va veure augmentar el nombre d’alumnes matriculats i alhora també el nombre de mestres i professors dins l’Escola.  El curs 2012-13 va tenir el càrrec de directora de l’Escola de Formació d’Adults Joan Comorera durant quatre cursos.

Aquest curs 2016-2017, ha estat l’últim en que ha estat treballant a l’Escola després d’una llarga trajectòria professional.

Des de l’escola li agraïm la seva tasca com a docent i segurament també tots els alumnes que han après al seu costat.

Molta sort en aquest nova etapa de la vida!

IMG_20170629_162551

IMG_2066

Dinar de final de curs a l’escola d’adults

El divendres dia 9 de juny es va celebrar el dinar de final de curs a l’Escola d’Adults Joan Comorera de Cervera.

L’alumne d’anglès Lluís Puig ens va oferir una de les seves millors paelles als assistents. Es va poder gaudir d’una vetllada molt agradable al pati de l’escola recentment arranjat. Moltes gràcies a tots els alumnes, familiars i comunitat educativa de l’escola per fer-ho possible.

IMG_2125 IMG_2126 IMG_2134