Acollida i orientació

Formació d’adults

La formació de persones adultes és el conjunt d’activitats d’aprenentatge que, en el marc de l’educació al llarg de tota la vida, permet que les persones adultes desenvolupin les seves capacitats, enriqueixin els seus coneixements i millorin les seves competències tècniques i professionals. Això fa que hi participin persones amb objectius diferents, com poden ser obtenir una titulació, posar-se al dia o ampliar els seus coneixements.

L’oferta educativa general dels centres de formació d’adults del Departament d’Educació és la següent:

• ensenyaments de llengües (català, castellà, anglès i francès);
  • COMPETIC (informàtica)
  • formació instrumental (educació primària per a les persones adultes);
  • educació secundària per a les persones adultes;
  • curs específic per a l’accés als cicles formatius de grau mitjà (CAM);
  • preparació per a les proves d’accés (a cicles de grau mitjà i superior, a la universitat per a majors de 25 anys).

Full informatiu curs 2023-2024 ensenyaments CFA Castelldefels

El nostre centre té un pla específic d’acollida i seguiment de l’alumnat:

• Els alumnes en horari d’atenció poden demanar informació i ser orientats. En la orientació en funció de les seves necessitats i  la seva experiència pròpia es pot dissenyar el seu currículum i itinerari personal. En cas de no tenir l’oferta en el centre s’adreça a altres centre propers.
  • L’alumne matriculat té un tutor de referència i disposa d’un horari d’atenció als alumnes específic de cada matèria.
  • Disposem d’una sala d’estudi per poder treballar amb material de consulta físic (biblioteca) i dispositius (equipaments informàtics) per consulta en línia.
  • El nostre centre disposa d’un pla específic d’acollida per al professorat de nova incorporació al nostre centre.
Llocs web per informar-se

Informació CENTRE 2022/23 GES_2022-2023 AU +25/45-2022/23 Competic 2022/223
CATALÀ/CASTELLANO/ANGLÈS/FRANCÈS 2022-23 ACFGS2022/23 Castellano/English in English and Ukrainian