XERRADA AMB UNA EX ALUMNA DEL GES

El dia 17 de març va venir al CFA Castelldefels l’ex alumna Pilar Rubio per fer una xerrada per motivar a l’alumnat i mentalitzar-nos de la necessitat i la importància que té estudiar i tenir el certificat de GES.
La Pilar va explicar que no ho va tenir gens fàcil, va tenir algunes complicacions com el fet que no sabia català, però amb esforç i determinació es pot fer tot el que et proposes.
Els alumnes del centre li vam fer algunes preguntes relacionades amb el que es podia fer al finalitzar el GES. La Pilar ens va animar a fer un Cicle Formatiu de Grau Mitja relacionat amb el que realment ens agrada i continuar amb els nostres estudis.

Redactat pels alumnes de GES 2