Parelles lingüístiques, Crea la teva!

Activitats per tot l’alumnat del centre

Una part important de l’aprenentatge de les llengües és la pràctica de l’expressió oral. Hem creat un espai on els alumnes poden participar en  un “mercat” per tal d’oferir, cerca i trobar una parella lingüística. Cada alumne interessant pot deixar una nota explicant quines llengües pot oferir, en quines està interessat i la disposició horari que té. Els alumnes poden establir contacte per tal de crear una parella lingüística, quedant al centre, a la cafeteria o qualsevo altre espai.

Us anime’m a demanar una fitxa al vostre tutor i fer la vostra proposta!

Para todos aquellos alumnos interesados en practicar la lengua que están estudiando. Podéis crear vuestra pareja lingüística. Solo tenéis que pedir una ficha para explicar la lengua que vosotros podéis ofertar y explicar en que lengua estáis interesados.

English<> español, català<> español, rus<>francés, castellano<> portugués… les possibilitats són infinites