Llengua castellana

Els cursos de llengua castellana per a no castellanoparlants

• Permeten que les persones adultes assoleixin un grau de competència comunicativa bàsica en llengua castellana.
  • L’alumnat que accedeix de nou a un d’aquests cursos farà una prova de nivell.
  • Per accedir cal tenir 18 anys, fer la preinscripció al juny i la matrícula al setembre.
  • Nivells A1 / A2  / B1 del MECR-Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües
  • Durada un curs escolar: de setembre  a juny.
  • Organització.  Nivell A1 (105 H, 3 hores setmanals), nivells A2 i B1(140 H, 4 hores setmanals)
  • Currículum:  Correspon al MECR (A1/ A2/ B1)
  • Recursos: Aula virtual
  • Avaluació. Avaluació continua, amb proves de nivell i avaluació final.
  • Promoció de curs i/o obtenció de certificació: Cal una calificació d’Apte i una assistència >80% de les classes per obtindre certificat del curs.

Maig 2022

Los cursos de lengua castellana para no castellanohablantes

• Permiten que las persones adultas consigan  un grado de competencia comunicativa básica en lengua castellana.
  • El alumnado que acede de nuevo a uno de estos cursos realizará una prueba de nivel.
  • Para acceder hay que tener 18 años, hacer la preinscripción en junio y la matrícula en septiembre.
  • Niveles A1 / A2  / B1 del MECR-Marco Europeo Común de Referencia para las Lenguas.
  • Duración: un curso escolar,  de septiembre  a junio.
  • Organización.  Nivel A1 (105 H, 3 horas semanales), niveles A2 i B1(140 H, 4 horas semanales)
  • Currículum:  Corresponde al MECR (A1/ A2/ B1)
  • Recursos: Aula virtual
  • Evaluación. Evaluación continua, con pruebas de nivel y evaluación final.
  • Promoción de curso y/o obtención de certificación: Es necesario obtener una calificación de Apto y una asistencia >80% de les clases para obtener certificado del curso.