INTERCANVI DE LLIBRES – SANT JORDI 2024

Teniu llibres a casa i no sabeu què fer amb ells? Voleu donar-los una altra vida i aconseguir-ne de nous?

PARTICIPA EN L’INTERCANVI DE LLIBRES AL CFA CANYELLES!

COM FUNCIONARÀ L’INTERCANVI?

Porteu els vostres llibres del 2 al 19 d’abril a l’administració del centre. Podreu portar un màxim de tres llibres per persona. Quan entregueu el o els llibres, us donarem un val per cadascun dels llibres entregats. Podreu bescanviar el val per un nou llibre.

QUAN I ON ES FARÀ?

L’intercanvi es farà a partir del 23 d’abril i els llibres estaran exposats al vestíbul de l’escola.

ATENCIÓ!

Si un llibre no està en bon estat, no s’acceptarà per l’intercanvi.

CONCURS DE SANT JORDI 2024

El CFA Canyelles convoca el CONCURS DE SANT JORDI 2024. Les bases per a poder participar són les següents:

• Ser alumne/a del CFA Canyelles.
  • Categoria: Poesia visual (al final de la pàgina hi trobareu exemples).
  • Temàtica: La temàtica del concurs és Sant Jordi.
  • Les obres es presentaran i lliuraran:
    • En format digital:
    • En format paper:
      • Tamany DIN A4.
      • Es lliuraran directament al tutor/a del grup.
  • Cada treball s’ha d’enviar amb:
    • El títol de l’obra.
    • La imatge creada per l’alumne/a.
    • El pseudònim.
  • Cada participant només podrà presentar una obra.
  • La llengua emprada serà la catalana, castellana o anglesa.
  • La data límit per entregar les obres serà el 12 d’abril
  • L’exposició de les obres serà als suros del rebedor de l’escola. Cadascuna anirà identificada amb un número.
  • La setmana del 15 al 19 d’abril tot l’alumnat podrà votar de forma anònima per les dues obres que consideri millors.
  • El dimarts 23 d’abril es farà l’acte de lliurament de premis a les 12h
  • Les 3 obres més votades rebran com a premi un val regal de l’Abacus de 30€, 20€ i 10€, respectivament.

Aquí teniu alguns exemples de poesia visual:

I, per últim, un exemple d’obra finalitzada:

Us animem a tots i totes a participar-hi!

Vacances de Setmana Santa

Us informem que l’escola romandrà tancada des del dilluns 25 de març fins el dilluns 1 d’abril (ambdós inclosos) per vacances de Setmana Santa.
Esperem que descanseu durant aquests dies i ens retrobem el dimarts 2 d’abril.

Dies festius

Us informem que dimecres 6 (festiu), dijous 7 (dia lliure disposició) i divendres 8 (festiu) de desembre l’escola romandrà tancada.

Sortida al Recinte Modernista de Sant Pau

El passat dimecres 15 de novembre, l’alumnat de MEIJN va realitzar una visita guiada al Recinte Modernista de Sant Pau. Acompanyats per la guia del recinte, van descobrir tots els detalls artístics que s’hi amaguen, així com la història i construcció de l’antic hospital.

Aquí teniu un recull de les fotografies de la visita al Recinte Modernista de Sant Pau.