APS Coneguem el Parc de Les Planes

Felicitats a tot l’alumnat que ha participat al projecte d’Aprenentatge i Servei “Coneguem el Parc de les Planes”!

Aquest projecte consisteix en què els alumnes de primer de GES de l’escola d’adults s’endinsen en el coneixement del parc, situat a prop de l’escola, i després fan de guies als alumnes de primària de la zona.

Durant la fase de formació els alumnes de l’escola d’adults aprenen la història del parc, la seva vegetació, el món dels ocells que l’habiten, les roques i, a més a més, treballen la importància dels parcs en la reducció de la contaminació ambiental. En aquesta formació a més dels aprenentatges curriculars es formen en tècniques de guiatge de grups escolars.

Durant la fase del servei, els alumnes del CFA Can Serra fan el monitoratge del parc als alumnes de les escoles properes. Aquest curs les escoles que han rebut el servei han estat Lola Anglada, Pau Vila i Joaquim Ruyra.

Enguany, com a novetat, també han rebut el servei els usuaris de l’esplai Can Serra i de la residència Francisco Padilla. Una col·laboració que de ben segur repetirem.