Sant Jordi 2018

El cartell ja pintava bé!

I no va defraudar! La jornada  va començar amb l’espectacle “Un món de paraules” presentant les novetats bibliogràfiques de Sant Jordi de forma teatralitzada amb la presència de Pompeu Fabra.

Molt agraïts a l’alumnat i professorat que ha preparat aquesta lectura dramatitzada per tot el que ens han fet gaudir!!!

Vam continuar amb l’entrega de premis als guanyadors dels certàmens de literatura, fotografia i dibuix. Enhorabona als guanyadors i moltes gràcies als jurats i a la resta de participants!

Després vam agafar forces amb la tradicional xocolatada al pati de l’escola.

Abans del següent espectacle vam aprofitar per veure totes les novetats que han arribat a la biblioteca del centre.

I per acabar… l’espectacle “Sin venir a cuento” a càrrec del Rubén Martínez Santana.

En resum, un matí fantàstic! Gràcies a tots i totes per la vostra assistència i la vostra participació!!!

Festa cloenda “El barri camina”

Un any més, alumnat de l’escola ha participat en el projecte d’Aprenentatge i Servei “El barri camina”. Després d’unes jornades de formació, han fet pràctiques de voluntariat a l’esplai de Can Serra i a la residència de gent gran Francisco Padilla.

Ara que ja han acabat les pràctiques hem tancat el curs amb una festa al pati de l’escola. Tothom va contribuir en l’organització d’una cloenda en la que vam gaudir tots. Els usuaris de la residència van preparar uns poemes, els infants de l’esplai havíen preparat uns balls i, els alumnes de l’escola es van encarregar de preparar el berenar i jocs per petits i grans.

Caminada saludable 2018

Enguany hem celebrat la tercera edició de la Caminada Saludable. Ha estat un èxit! Alumnat i professorat vam fer una ruta des de l’escola fins el Parc de Cervantes, i vam tornar a l’escola pel recent inaugurat carril bici i de vianants que connecta Barcelona… Llegeix més»

Sortida Museu d’història de Catalunya

Els alumnes de GES del matí i de la tarda van visitar el Museu d’Història de Catalunya.
La sortida va ser molt profitosa i l’alumnat va gaudir perquè van poder veure i experientar tot allò que abans s’havia treballat a l’aula.
Els hi va agradar especialment el… Llegeix més»

Exposicions orals dels grups d’anglès 2

Els grups d’Anglès 2 han preparat exposicions orals. Han après molt treballant en grup i, després de molts nervis i esforç, ha quedat un resultat fantàstic!
El grup del matí ha fet una exposició sobre la ciutat de Berlín.

El grup de la tarda ha fet una exposició sobre… Llegeix més»

Dia de la dona

Un any més, juntament amb les escoles d’adults de Sanfeliu i Sant Josep, ens vam reunir el dia 7 de març per celebrar i reivindicar el dia de la Dona. Enguany, hem pogut gaudir, i molt, de l’espectacle “El dit a la llaga” a càrrec de la Jordina Biosca. Desprès,… Llegeix més»

Exposició “Dones premis Nobel”