Setmana Cultural 2018

Ja hem acabat la setmana cultural d’aquest curs. Han estat tot un plegat d’activitats que han anat des d’un taller de Mindfulness fins a la sortida al poble medieval de Montblanc.

Volem agrair a la psicòloga Núria Catalán per les seves orientacions sobre com viure amb consciència plena, al professor de clàssiques Manuel Rioja per la seva xerrada sobre la Roma en temps de Juli Cèsar, al professor de la nostra escola Alejandro Rehecho per la conducció del Cine-Fòrum i, per descomptat, als nostre alumnes i ex-alumnes per la seva participació i el seu entusiasme per participar activament en el seu procés d’aprenentatge.

S’acabat el curs i us desitgem a tots molt bones vacances, ens veiem al setembre amb noves propostes i ànims renovats.

Aquí us deixem algunes imatges